فنگ شویی در خانه، بهترین چیدمان برای دکوراسیون ناهارخوری! - سازه برتر



فنگ شویی در خانه، بهترین چیدمان برای دکوراسیون ناهارخوری

فنگ شویی در خانه، بهترین چیدمان برای دکوراسیون ناهارخوری!

همه ما به نوعی به دنبال آرامش و صلح هستیم. هر کسی به نوبه خود دست به روش ها و کارهایی می زند که به این اصول مهم در زندگی خود دست یابد. اگر به این موضوع کمی دقیق تر شویم، در خواهیم یافت که دکوراسیون خانه یکی از مهم ترین ملاک های زندگی هر فردی در کسب آرامش است. همه ما با گذر از هرج و مرج و شلوغی های شهر و محیط اطراف به خانه پناه می آوریم و به دنبال کسب آرامش در این فضا هستیم.

.

اگر در دکوراسیون خانه خود به اصولی از فنگ شویی در خانه بپردازیم قطعا می توانیم به مسیری از آرامش دست یابیم. اگر دکوراسیون منزل شما از قوانین فنگ شویی تبعیت کند می تواند برای شما و خانواده تان محیطی کارآمد، سالم و آرامش بخش باشد. تمامی این مسائل به جریان انرژی مثبت در تک تک قسمت های خانه شما نیز کمک می کند.

.

باید این را بدانیم که اصولی که در چیدمان وسایل منزل وجود دارد می تواند به شما کمک کند که احساس خوب و انرژی مثبت را به دکوراسیون ناهارخوری خود آورید. این می تواند پلی باشد میان شما و انرژی خوبی که از محیط اطرافتان می گیرید.

.

فنگ شویی خانه در ناهارخوری

معمولا در اولین قدم برای فنگ شویی در خانه، قبل از هر چیز به سراغ دکوراسیون اتاق خوابی می روند که در ادامه دکوراسیون نشیمن قرار دارد. با این حال، دکوراسیون غذاخوری نیز می تواند به خودی خود از فنگ شویی تاثیر پذیرفته و محیط فوق العاده ای را ایجاد نماید. در ادامه مطلب هم همراه ما باشید تا به فنگ شویی خانه در ناهارخوری بپردازیم.

.

دکوراسیون ناهارخوری اختصاصی در فنگ شویی خانه

یکی از ویژگی های دکوراسیون خانه مدرن های امروزی این است که ناهار خوری در قسمتی از دکوراسیون نشیمن قرار می گیرد. در واقع می توان گفت که این فضا شاید آنقدرها هم مشخص و تعریف شده نباشد. باید بگوییم که چنین چیزی در فنگ شویی خانه اصلا قابل قبول نیست. حالا باید چه کرد؟ شما می توانید کاملا هوشمندانه عمل کنید. با کمک پارتیشن و جداکننده هایی می توانید این دو فضا را از هم تفکیک کنید به گونه ای که دنیای هرکدام به شکل جداگانه ای برقرار باشد. با این کار از قوانین فنگ شویی در خانه پیروی کرده اید.

شما می توانید بسته به سبک دکوراسیون و البته سلیقه خودتان یکی از بهترین انواع پارتیشن را برای دکوراسیون ناهارخوری خودتان انتخاب کنید.

.

نورپردازی دکوراسیون ناهارخوری در فنگ شویی خانه

یکی از اصول مهمی که در فنگ شویی در خانه باید رعایت شود نورپردازی درست فضا است. در فنگ شویی خانه می توان نورپردازی را عنصری حیاتی دانست. چیزی که در قوانین نورپردازی در فنگ شویی وجود دارد آنقدرها هم با اصول رایجی که در رابطه با نورپردازی در دکوراسیون منزل تفاوت ندارد. بر اساس فنگ شویی شما می توانید یک لایه نورپردازی در دکوراسیون ناهارخوری خود ایجاد کنید که بتوانید در زمان استفاده آن، کم و زیاد و یا به راحتی خاموشش کنید.

.

پیشنهاد ما این است که برای مواقع تاریکی در شب به سراغ شمع در دکوراسیون ناهارخوری بروید و در روز هم از نور خورشید استفاده کنید. حالا شما می توانید در کنار این نورپردازی دلنشین چند آینه هم قرار دهید تا نور را چندبرابر کرده و احساس فوق العاده ای را در دکوراسیون ناهارخوری تان برپا سازید. با این کار محیط ویژه تری به ناهارخوری تان خواهید داد.

.

فاصله دکوراسیون ناهارخوری و حمام در فنگ شویی خانه

فنگ شویی در خانه بر این اصل است که ناهار خوری باید همیشه از حمام دور باشد. علاوه بر این باید سعی کنید از درهای دیگر فضاها هم فاصله داشته باشید. مگر آنکه درِ اصلی در کنار ناهارخوری باشد که راهی برای رسیدن به دکوراسیون ناهارخوری را فراهم آورد.

.

آثار هنری در فنگ شویی خانه

دیواری که در اتاق ناهارخوری وجود دارد می تواند فضای خوبی برای استفاده از آثار هنری و تابلوهای دکوری باشد. فنگ شویی خانه از شما دعوت می کند که در این فضا از تابلوهای زیبایی استفاده کنید تا اشتهای شما را برانگیزند و احساس خوبی ایجاد کنند. شما می توانید از ترکیب رنگ های قرمر، زرد، نارنجی و... برای دکوراسیون غذاخوری تان استفاده کنید که در زمینه ای از رنگ های خنثی قرار داشته باشند

.

استفاده از میز ناهارخوری گرد در فنگ شویی خانه

درست است که میز ناهار خوری مربع و یا مستطیل شکل بسیار محبوب است؛ اما چیزی که فنگ شویی در خانه از ما می خواهد آن است که از میز ناهارخوری گرد و یا بیضی استفاده کنیم. فنگ شویی خانه از شما می خواهد که اگر چاره دیگری ندارید در نهایت سعی کنید آخرین گزینه تان میز ناهارخوری هایی با گوشه های تیز باشند!

.

استفاده از عناصر طبیعی در دکوراسیون منزل

فنگ شویی در خانه از شما می خواهد که تا جای ممکن از عناصر طبیعی در دکوراسیون غذاخوری تان استفاده کنید. این بدان معناست که شما می توانید از گیاهان خانگی در دکوراسیون ناهارخوری بهره گرفته و حس خوب آنها را در فضا رها سازید. علاوه بر این می توانید اتاق ناهارخوری را به قسمت هایی از منزل منتقل کنید که منظره هایی مثل استخر، حیاط، باغ و... را در کنار خودش داشته باشد. این کار هم به شما کمک می کند که احساس زندگی، آرامش و طبیعت دلنشینی را به دکوراسیون ناهارخوری تان بیاورید.

.

فنگ شویی در خانه، بهترین چیدمان برای دکوراسیون ناهارخوری!

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی