چطور رنگ مبل و کوسن را هماهنگ کنیم؟ - سازه برتر



چطور رنگ مبل و کوسن را هماهنگ کنیم

چطور رنگ مبل و کوسن را هماهنگ کنیم؟

انتخاب رنگ کوسن برای مبلمان از دغدغه‌های مهم درزمینهٔ طراحی داخلی است. در این مطلب قصد داریم، شمارا در انتخاب رنگ کوسن همراهی کنیم تا بتوانید فضای مطلوبی ایجاد کنید. پیشنهاد می‌کنیم خواندن این مطلب را از دست ندهید. چنانچه به دنبال آرامش در فضا هستید انتخاب رنگ‌های خنثی مانند طوسی گزینه مناسبی در کنار مبل بنفش است. اگر فضایی پویا دوست دارید از رنگ سبز_زرد که از رنگ‌های مکمل رنگ بنفش است استفاده کنید.

.

ترکیب کوسن به رنگ سبز و مبل قرمز فضایی مهیج خلق می‌کند. اگر قصد دارید محیطی مدرن داشته باشید از کوسن‌های سفید و قرمز کمک بگیرید. رنگ‌های خنثی مانند بژ و کرم در کنار نارنجی می‌توانند هیجان رنگ قرمز را کنترل کنند.

سفید رنگی است که تمام‌رنگ‌ها در دل آن می‌نشیند. اگر تمایل دارید فضایی ساده خلق کنید از کوسن‌های سبز و بژ استفاده کنید. همچنین برای روح بخشیدن به فضا می‌توانید از کوسن‌های قرمز، زرد و سبز هم کمک بگیرید. چنانچه جلوه‌ای مدرن می‌خواهید از کوسن‌های تک‌رنگ مشکی، آبی سیر، قهوه‌ای، بنفش یا قرمز استفاده کنید.

.

مبل به رنگ آبی آسمانی در کنار رنگ‌های زرد یا قهوه‌ای جلوه‌ای ویژه پیدا می‌کند. کوسن‌های قرمز و سفید در دل مبل آبی می‌تواند فضایی ساحلی ایجاد کند.

رنگ‌های زرد و نارنجی از رنگ‌های مهیج و نشاط‌آور در کنار مبل سبز بشمار می‌روند. درصورتی‌که تمایل دارید محیطی آرام داشته باشید می‌توانید از کوسن‌های سفیدرنگ استفاده کنید.

بهترین گزینه برای رنگ کوسن در کنار مبل قهوه‌ای رنگ‌های زرد، کرم و طلایی است. این رنگ‌ها شکوه و زیبایی به محیط می‌بخشند. اگر سردی رنگ قهوه‌ای شمارا خسته کرده است، کوسن به رنگ قرمز و نارنجی می‌تواند به فضا، جان ببخشد.

.

برای کم کردن سردی رنگ طوسی از کوسن‌های نارنجی، آجری یا زرد کمک بگیرید. اگر هم قصد دارید فضایی مدرن ایجاد کنید از رنگ‌های صورتی، قرمز، زرد یا سبز استفاده کنید.

انتخاب کوسن‌هایی به رنگ کرم و قهوه‌ای می‌تواند انتخاب مناسبی برای مبل نارنجی‌رنگ باشد اما برای ایجاد فضایی متفاوت و شاد می‌توانید از کوسن‌هایی به رنگ زرد و سبز استفاده کنید.

شما میتوانید برای انتخاب کوسن مناسب آن را در قسمت جستجوی سایت نوشته و به اهالی فن، مطالب، کالاها و تصاویر مربوطه دسترسی پیدا کنید. اهالی فن چیدانه طرح ها و رنگ های متنوعی از کوسن را عرضه میکند.

.

چطور رنگ مبل و کوسن را هماهنگ کنیم؟

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی