اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان به مسکن بازنشستگان و مستمری بگیران - سازه برتر



اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان به مسکن بازنشستگان و مستمری بگیران,

اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان به مسکن بازنشستگان و مستمری بگیران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امسال ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای مسکن بازنشستگان و مستمری بگیران اختصاص یافت. به گزارش سازه نیوز، علی ربیعی در همایش بزرگ کارگری فارس با بیان اینکه امسال 800 میلیارد تومان اعتبار برای مسکن بازنشستگان و مستمری‌بگیران اختصاص یافته است، اظهار داشت: امسال نیز سیاست افزایش دستمزد کارگران متناسب با تورم برای کارگران و بازنشستگان دنبال می‌شود.

.

وی با بیان اینکه ما با مشکلات زندگی کارگران آشنا هستیم و تلاشیم که این مشکلات را برطرف کنیم، افزود: امنیت شغلی کارگران و افزیش مهارت کارگران امسال به صورت جدی پیگیری می‌شود.

ربیعی با بیان اینکه کارگران انقلابی‌ترین و عدالت محورترین طبقه اجتماعی جامعه هستند، خاطرنشان کرد: جامعه کارگری از بالا و پایین رفتن قیمت طلا و ارز سودی نمی‌برد بلکه از افزایش تولید سود می‌برد بنابراین ما از جامعه تولید محور در مقابل جامعه رانتی حمایت می‌کنیم.

.

وی با بیان اینکه شعار امسال با جامعه تولید محور محقق می‌شود، عنوان کرد: ما امسال امنیت شغلی کارگران پیگیری می‌کنیم و این درست نیست که کارگر، کارفرما و کار ثابت است اما مدام پیمانکاران متغییر باشند و امنیت شغلی کارگران به این دلیل در خطر بیافتد.

.

اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان به مسکن بازنشستگان و مستمری بگیران

منبع : سازه نیوز

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی