کاغذ دیواری طرح دار، بهترین کاربرد آن در خانه کجاست؟ - سازه برتر



کاغذ دیواری طرح دار، بهترین کاربرد آن در خانه کجاست

کاغذ دیواری طرح دار، بهترین کاربرد آن در خانه کجاست؟

اگر سری به فروشگاه های و مغازه های کاغذ دیواری بزنید، آنقدر طرح و نقش و رنگ های متنوعی می بینید که در انتخابشان کاملا سر در گم می شوید. شاید فکر کنید که کاغذ دیواری های طرحدار و شلوغ خسته کننده هستند و یا خجالت می کشید این مدل ها را به دکوراسیون منزل خود وارد کنید.

.

کاغذ دیواری طرح دار به عنوان تابلوی هنری

بهتر است کاغذ دیواری طرحدار را به عنوان ستاره ای در دکوراسیون منزل در نظر بگیرید. تابلوهای هنری را به دور از این نوع کاغذ دیواری قرار دهید و بگدارید خودش مثل اثر هنری بدرخشد. به عنوان مثال اگر تعدادی دیوارکوب را روی این دیوار نصب کنید، طرح و زیبایی کاغذ دیواری به خوبی دیده نمی شود.

.

دیوار طرحدار در ترکیب با رنگ سفید

به گفته کاغذ دیواری آیدی برای استفاده از کاغذ دیواری طرحدار در دکوراسیون اتاق خواب، اگر سرویس خواب و روتختی سفید دارید، بهترین محل نصب کاغذ دیواری، درست در دیوار پشتی تخت خواب است. رنگ سفید باعث جلوه بیشتر این کاغذ دیواری شده و فضا را زیباتر می کند.

.

رنگ خنثی در دکوراسیون

رنگ های خنثی به دلیل اینکه در فضا غالب نیستند، به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شوند. اگر دکوراسیون منزل شما دارای ترکیب رنگی خنثی است، می توانید طیف وسیعتری از کاغذ دیواری را تهیه کنید. تنها باید به سبک و طرح دقت بیشتری داشته باشد تا به کلی با طراحی خانه تان هماهنگ باشد.

.

کاغذ دیواری با طرح و نقش طلایی

در یک حرکت هوشمندانه، برای اینکه دکوراسیون منزل خود را لوکس و متفاوت کنید، به سراغ مدلی از کاغذ دیواری بروید که دارای نقوش طلایی رنگ باشد. با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود می توانید به سراغ نقوش مدرن و یا کلاسیک بروید. استفاده از کاغذ دیواری طلایی در کنار رنگهای خنثی غوغا می کند. این دیوار در راهرو، راه پله و هر فضای دیگری می تواند زیبایی به همراه داشته باشد. دقت کنید دیواری را برای این منظور انتخاب کرده باشید که تابش مستقیم آفتاب یا نورپردازی منزل روی آن، مانع از دیده شدن نقوش طلایی رنگ نشود.

.

کاغذ دیواری با طرح گل

یک دکوراسیون اتاق خواب دخترانه با کاغذ دیواری گلدار چگونه به نظر می رسد؟ با اینکار می توانید فضای اتاق را به باغی رویایی برای فرزند خود تبدیل کنید که استراحت و بازی برای او به رویایی کودکانه تبدیل شود. کاغذ دیواری آیدی پیشنهاد می کند که بهتر است از رنگ های ملایم برای اینکار استفاده کنید. اگر کاغذ دیواری انتخابی شما دارای رنگ های تیره و یا طرح های درشت است، سرویس خواب را با به رنگ ملایم بخرید تا باعث اغتشاش و بر هم زدن آرامش فرزندتان نشود.

.

دیوار فریبنده با تابلو

می خواهیم قانون اول را نقض کنیم. شاید به نظرتان روی یک کاغذ دیواری طرح دار نباید هیچ وسیله دیگری نصب شود. ولی اینگونه نیست! اگر مدلی را انتخاب کنید که منظره با نقشی خاص را نمایان نکند، می توانید به روشی کاملا متفاوت، آن دیوار خاص را به فضایی برجسته در خانه تبدیل کنید. دیواری از خاطرات خلق کنید و عکس سفرها و یا عزیزان خود را بر روی این دیوار ویژه بکوبید. قطعا این دیوار از هر قسمتی از خانه به راحتی خود را نمایان می کند.

.

کاغذ دیواری طرح دار، بهترین کاربرد آن در خانه کجاست؟

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی