راهرو ورودی خانه، این ورودی سرشار از انرژی مثبت است! - سازه برتر



راهرو ورودی خانه، این ورودی سرشار از انرژی مثبت است

راهرو ورودی خانه، این ورودی سرشار از انرژی مثبت است!

اولین گامی که برای وارد شدن به یک خانه بر می دارید، در قسمت ورودی همان خانه، شکل می گیرد. همچنین اولین حسی که از حضور در یک خانه، در درون ما شکل می گیرد، از ورودی سرچشمه می گیرد. اگر ورودی خانه روشن باشد، بر وسعت فضا افزوده می شود. همچنین اگر آنجا را تمیز و مرتب نگهدارید، با دیدن آن احساس طراوت و شادابی می کنید.

یک ورودی تاریک و نامرتب، با انباشته شدن لوازم غیر ضروری، مانند کفش های روی هم ریخته شده و بوی نامطبوع غذای روز گذشته، می تواند حس و حال هر بیننده ای را آشفته کند. حتی اگر صاحبخانه هم بعد از یک روز کاری در زمان بازگشت با همچین صحنه ای مواجه شود، دیگر رغبتی برای بازگشت به منزل را ندارد!

.

ورودی تاریک و نقش آن بر روی سلامتی

ورودی نباید تاریک و نامنظم باشد. حضور در چنین فضاهایی از نظر روانشناسی، پریشان حالی را در هر فردی بوجود می آورد و با گذشت زمان شخص را افسرده و کسل می کند. استفاده از جاکفشی و جالباسی کمک زیادی به نظم بخشی در این قسمت از خانه می کند. زمانی که جایی برای قرارگیری هر شی وجود داشته باشد، دیگر کمتر با آشفتگی مواجه می شوید.

.

دیوار ورودی را مزین کنید!

اگر درب ورودی منزل شما رو به دیوار باز می شود، برای جلوگیری از احساس گیجی و گنگی در هنگام ورود افراد، بهتر است از یک تابلو یا قاب عکس بر روی دیوار استفاده کنید. اینکار می تواند برای هر بیننده ای مجذوب و گیرا باشد.

.

درب با شیشه های رنگی!

استفاده از درب ورودی با شیشه های رنگی، می تواند گزینه ای برای ورود نور و انرژی مثبت، در فضای ورودی و راهروها باشد. به این صورت که نور بدون وجود مزاحم، به آسانی وارد محیط داخلی منزل می شود و در صورت استفاده از شیشه های رنگی، می توانید به ترکیب نورانی جالبی دست پیدا کنید.

.

استفاده از گیاهان طبیعی در راهروی ورودی

استفاده از گلدان های طبیعی با گل های رنگارنگ می تواند فضای متفاوت و شادی در بدو ورود افراد ایجاد کند.

.

درب سرویس‌ بهداشتی را ببندید!

چنانچه در قسمت ورودی خانه سرویس بهداشتی قرار گرفته است، توجه داشته باشید، درب آن همیشه بسته باشد. باز بودن درب سرویس بهداشتی در هنگام ورود به منزل، چهره ای ناخوشایند ایجاد می کند.

.

راه پله ها را فراموش نکنید!

اکثر خانه ها درب ورودی شان رو به پله ها باز می شود، پس نباید از تاثیر آن بر احساس افراد غافل شد. زمانی که سقف پله ها کوتاه و شیب پله هم زیاد باشد، انرژی لازم نمی تواند در فضا به گردش در بیاید. در این حالت بهترین گزینه استفاده از گیاهان و گلدان های آویز، از پله ها است. حتی می توانید در پاگردها از کتابخانه های کوچک یا انواع مبلمان، مانند آینه و کنسول، مناسب با فضای راه پله ها استفاده کنید. استفاده از قالیچه و شمعدان های زیبا، می تواند تاثیر باشکوهی بر این قسمت از خانه بگذارد و آن را تبدیل به فضایی سرشار از انرژی مثبت کند.

.

راهرو ورودی خانه، این ورودی سرشار از انرژی مثبت است!

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی