نقشه های سازه پل عابر پیاده هوایی - سازه برتر



نقشه های سازه پل عابر پیاده هوایی,

نقشه های سازه پل عابر پیاده هوایی

همه ما عبور از پل عابر پیاده را تجربه کرده ایم. پل عابر پیاده می تواند بر فراز یک بزرگراه باشد یا اینکه دو سر یک رودخانه محلی را به هم متصل کند. غالب این پلها در کشورمان از نوع اول می باشد. پلهای عابر پیاده از مصالحی مانند چوب، فولاد، بتن و سنگ ساخته می شوند که همانند سایر سازه ها به دلیل کمبود چوب به شکل و صنعتی و گسترده نوع چوبی آن در کشورمان مورد استفاده قرار نمی گیرد. در زبان انگلیسی این پلها با نامهای Pedestrian Bridge و Foot Bridge شناخته می شوند.

.

پل عابر پیاده لازم است برای یک بار گسترده یکنواخت با شدت 450 دکانیوتن بر مترمربع طراحی شود. این بار باید به نحوی اعمال شود که بیشترین تاثیر را داشته باشد. در نسخه های قدیمی تر آیین نامه آشتو که بر اساس روش تنش مجاز تهیه شده بودند، مجاز به کاهش این بار با توجه به خط تاثیر بودیم. اما در ویرایش فعلی این بار زنده وابسته به خط تاثیر نبوده و قابل کاهش نمی باشد. البته آیین نامه های اروپایی مقدار این را 530 دکانیوتن بر مترمربع پیشنهاد می کنند اما در عوض اعمال ضریب کاهش بار را مجاز می دانند. در هر صورت طراح باید این مساله را مد نظر داشته باشد که پل ممکن است در محل های پر رفت و آمد قرار داشته باشد، برای مثال راه دسترسی به استادیوم ورزشی یک نمونه می تواند باشد.

.

دراین مطلب از سازه برتر نقشه های سازه پل عابر پیاده هوایی را برای دانلود قرار داده ایم.

.

 />   <a href=نقشه های سازه پل عابر پیاده هوایی

 />  رمز فایل فشرده: <a title=www.saze20.ir

 /><a href=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

 /><strong>حجم فایل در حالت فشرده:  </strong>840  KB</span></p>
<p style=عنوان:

نقشه های سازه پل عابر پیاده هوایی

————————————————————

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد.

برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.

————————————————————

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

————————————————————