زیبایی در قالب هارمونی و تضاد با چوب و هنر - سازه برتر



زیبایی در قالب هارمونی و تضاد با چوب و هنر,

زیبایی در قالب هارمونی و تضاد با چوب و هنر

می‌ توان با شجاعت گفت: زیبایی والاترین هدف آفرینش است، زیبا دیدن، زیبا اندیشیدن، زیبا زیستن، زیبا بودن، زیبا ماندن و ... زیبایی در فضای داخلی در قالب هارمونی و تضاد خلق می‌ گردد. اگر فضایی آرام و دلنشین را می‌ پسندید، هارمونی در تمامی عناصر فضا، رنگ ها، بافت‌ ها و لوازم، راهنمای شما خواهد بود و اگر فضایی جذاب و پر انرژی را می‌ پسندید تضاد راهنمای شما خواهد بود و در صورتی که آرامش با جذابیت و کمی شیطنت را می‌ پسندید از هارمونی در کنار کمی تضاد استفاده کنید.

.

رنگ ها، بافت ها، لوازم، نورها، تناسبات و مقیاس را به دقت و اندیشمندانه انتخاب کنید و با چاشنی شجاعت و احساس به آن روح ببخشید. انتخاب دقیق مبلمان و لوازم جانبی می‌تواند به فضای شما روح ببخشند و آرامش، راحتی و تعلق را برای فضای شما به ارمغان آورند.

چوب و هنر با هدف خلق زیبایی ماندگار در عرصه طراحی و ساخت مبلمان با دقت عمل، کیفیت و ظرافتی درخور توجه به سوی هدفی والا در حرکت می‌باشد؛ و در این راستا خدماتی شایسته را برای مشتریان به ارمغان آورده تا در ذهن‌ها ماندگار شود.

.

طراحی محصولات بر اساس معیار‌های طراحی روز دنیا در غالب سبکی خاص. استفاده از مصالح با کیفیت (چوب و رنگ و پارچه)، دقت در انتخاب اتصالات و ساخت. ادغام تکنولوژی روز دنیا همگام با روش‌های سنتی جهت رسیدن به بهترین کیفیت ساخت.

زیبایی در قالب هارمونی و تضاد با چوب و هنر

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی