نقشه های معماری ایستگاه آتش نشانی - سازه برتر



پلان آتش نشانی, دانلود رایگان پلان آتش نشانی,

نقشه های معماری ایستگاه آتش نشانی

ایستگاه های آتش نشانی یکی از مکان هایی هستند که طراحی و معماری آنها باید به گونه ای با سایر مکان ها متفاوت باشد و از ضوابط ویژه ای در طراحی این پلان استفاده نمود زیرا موقعیت و کاربری این فضا بسیار متفاوت می باشد و باید فضا های مختلف و بخش های مختلف را به درستی در طرح جاگذاری نمود و سیرکولاسیونی مناسب و در خور طرح در انجام عملیات های مختلف و اضطراری برای این پروژه در نظر گرفت و تمامی فضا های مربوط و بخش های مرتبط به درستی جاگذاری شوند .

.

ایستگاه های آتش نشانی یکی از حساس ترین مکان هایی هستند که باید در ترسیم و طراحی پلان انها نهایت دقت را به خرج داد و تمامی ضوابط طراحی ایستگاه آتش نشانی و استاندارد های مربوطه را رعایت نمود تا افراد حاضر در مجموعه و کارکنان این ارگان سریع ترین دسترسی ها را به بخش های مختلف داشته باشند و امکان سریع آماده شدن را داشته باشند و همچنین دسترسی مناسبی نیز برای کل مجموعه در نظر گرفت تا بتوان امکان ورود و خروج سریع ماشین ها را فراهم نمود که در نقشه ایستگاه آتش نشانی ارائه شده در بخش نقشه ها در وب سایت سازه برتر تمامی این موارد رعایت شده است . دراین مطلب از سازه برتر پلان ایستگاه آتش نشانی را برای دانلود قرار داده ایم.

.

دراین مطلب از سازه برتر نقشه های معماری ایستگاه آتش نشانی را برای دانلود قرار داده ایم.

.

 />  <a href= نقشه های معماری ایستگاه آتش نشانی

 />  رمز فایل فشرده: <a title=www.saze20.ir

 /><a href=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

 /><strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong>3.45 MB
</span></p>
<p style=عنوان:

نقشه های معماری ایستگاه آتش نشانی

————————————————————

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد.

برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.

————————————————————

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

————————————————————