دانلود رایگان نقشه های معماری نمایشگاه اتومبیل - سازه برتر



نقشه معماری نمایشگاه اتومبیل

نقشه های معماری نمایشگاه اتومبیل

ارتفاع و سطح اشغال ساختمان با توجه به ضوابط شهرداری تهران، کالبد بنا را به عنوان یک نشانه شهری در امتداد خط آسمان خیابان آزادی و بزرگراه یادگار امام مطرح می کند. بر این اساس، ملاحظات زیر در حوزه شهری پروژه تاثیرگذار بوده است.

خودروسازی در تاریخچه معماری و طراحی داخلی تاثیر زیادی داشته است. هرچه زندگی انسان با فناوری جدید ترکیب شده، سبک معماری ساختمان ها نیز دستخوش تغییرات آشکاری شده است.

طراحی نمایشگاه ماشین یکی از آن ساختمان هایی است که باید با زمان و تکنولوژی حرکت کند. طراحان نمایشگاه اتوموبیل موظف به در نظر گرفتن نوع محصول، برند، نور، اندازه فضای مورد نیاز، روحیه مشتری و سایر عوامل تاثیرگذار در طراحی داخلی نمایشگاه خودرو هستند.

ظاهر مجلل و جلوه جذاب نمایشگاه عامل مهمی است که خریداران را تحت تاثیر قرار داده و آنها را به خرید ترغیب می کند. بنابراین طراحی مناسب خودرو را بیش از پیش متمایز می کند.

 

فضای داخلی نمایشگاه ماشینبه دو قسمت تقسیم می شود. این دو قسمت شامل یک قسمت عمومی و یک قسمت خصوصی می باشد.

فضای عمومی و مشترک جایی است که ماشین ها، میز پذیرش و صندوق در آن قرار دارند. بخش خصوص شامل بخش مدیریت و بخش مذاکره است. در قسمت مذاکره میز و صندلی برای خرید و فروش قیمت ها و امور مربوط به فروش خودرو در نظر گرفته شده است.

در نمایشگاه های نسبتاً کوچک، تمام این دپارتمان های مختلف با فضاهای داخلی مانند پارتیشن ها از هم جدا می شوند، اما در نمایشگاه های بزرگتر، اتاق های جداگانه ای برای بخش مدیریت و فروش و مذاکره وجود دارد.

در نمایشگاه های بزرگ چند طبقه، علاوه بر بخش های ذکر شده، بخش های اداری، فنی و انبار وجود دارد. بخش های خصوصی به بهترین وجه در طبقه اول قرار می گیرند.

 

در ادامه این مطلب از سازه برتر نقشه های معماری نمایشگاه اتومبیل را برای دانلود قرار داده ایم.

 

 

عنوان: نقشه های معماری نمایشگاه اتومبیل

حجم فایل در حالت فشرده:  2.10 MB

رمز فایل فشرده: www.saze20.ir

دانلود با لینک مستقیم