گلدان آکواریومی، هدیه ای برای تمام فصول! - سازه برتر



گلدان آکواریومی، هدیه ای برای تمام فصول

گلدان آکواریومی، هدیه ای برای تمام فصول!

امروزه صنعت دکوراسیون و طراحی داخلی با ایده های نو و مدرن سمت و سویی در جهت بهبود کیفیت زندگی در شهر های صنعتی امروزی گرفته است که به دنبال آن می توانیم استفاده هرچه بیش تر و خلاقانه تر از طبیعت را در جای جای زندگی خود احساس کنیم. وجود گیاهان آپارتمانی زیبا، به وجود آمدن روف گاردن ها و حتی گسترش انواع آکواریوم ها و شرایط نگهداری از ماهیان، همه و همه راه های مختلفی هستند که تا امروز امتحان خود را در این راه پس داده اند. اما در این مطلب با گروه سون گرین همراه شده ایم تا ترکیبی از ایده های گذشته را در غالب گلدان های آکواریومی معرفی کرده و به ما نشان دهند که چگونه می توانیم طبیعت را به خانه خود بیاوریم.

.

تنوع گیاهان مختلف برای گلدان

بنا به گفته طراحان سون گرین، به دلیل ساختاری که برای این نوع گلدان ها در نظر گرفته شده، با نمونه گل های متنوع و زیادی روبه رو هستیم که بنابر سلیقه و شرایط نگهداری هر کدام، می توانیم یکی از آن ها را انتخاب نماییم. این ساختار از دو بخش اصلی شامل یک مخزن آب و یک بخش کوچک برای پرورش گیاهان تشکیل شده است. به دلیل شیشه ای بودن ظرف، خود گل و خاکی که استفاده کرده اید نیز دیده می شوند. بنابراین می توانید از سنگ های رنگی و تزیینی برای زیباتر نشان دادن گلدان استفاده نمایید. همچنین این نکته قابل توجه است که گلدان آکواریمی به راحتی قابلیت شستشو دارد.

.

آکواریوم در کنار گلدان

اضافه کردن گل و گیاه به دکوراسیون داخلی خانه تفاوت بزرگی هم در ظاهر و هم در احساسات زندگی شما و اعضای خانواده پدید می آورد. اما برای قوی تر شدن این حس نیاز به مدل گلدان های آکواریومی زیبا و شیک نیاز داریم که خود به اندازه گل و گیاه حائز اهمیت هستند و به گونه ای نقش کامل کننده را در زیبایی ظاهری ایفا می کنند. زیرا از یک طرف گیاهان نه تنها دوست داشتنی و شاد بنظر می رسند بلکه مانند فیلتری طبیعی هوای تنفسی ما را تصفیه می کنند و میکروب های موجود در هوا را به خود جذب کرده و از بین می برند و از طرف دیگر حرکت ماهیان و لذت نگاه کردن به آب آرامشی خاص را به وجود خواهند آورد. در این میان، تنها اقدامی که باید انجام دهید تغذیه ماهی ها و همچنین رسیدگی به گیاهان است.

گلدان آکواریومی، هدیه ای برای تمام فصول

فضای مناسب گلدان های آکواریومی در خانه

مشاوران سون گرین بر این نکته تاکید می کنند که محل قرارگیری و نگهداری گیاهان در دکوراسیون می تواند بنا به شرایط گوناگونی تغییر کند. بهترین روش این است که با توجه به نوع گیاهی که انتخاب کرده اید، محل گذاشتن گلدان را در نظر بگیرید. به طور مثال از این جهت که گیاه نیاز به نور مستقیم دارد یا غیر مستقیم. اما به طور کلی این گلدان ها می توانند بر روی پنجره اتاق، اپن آشپزخانه و فضای نشیمن قرار بگیرند. مهم این است که شما بتوانید همزمان از زیبایی گل ها و حرکت ماهی دور گلدان لذت ببرید.

.

گلدان آکواریومی، هدیه ای برای تمام فصول!

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی