رنگ اتاق خواب، کدام یک از این ۵ ترکیب رنگی؟ - سازه برتر



رنگ اتاق خواب,۵ ترکیب رنگی,رنگ خانه,رنگ ساختمان,رنگ اتاق,دکور اتاق,دکور اتاق خواب,طراحی داخلی,دکوراسیون داخلی,

رنگ اتاق خواب، کدام یک از این ۵ ترکیب رنگی؟

قطعا تاثیر رنگ در دکوراسیون منزل بسیار زیاد و غیرقابل انکار است. اتاق خوابی که می خواهیم تفاوت رنگ را در آن مشاهده کنیم مربوط به خانه ای در کانادا است. فضای این اتاق به نظر کمی گیج کننده می رسد. زمانی که اتاقی دارید که منظره و ویوی مناسبی دارد و نور کافی و خوبی از پنجره آن به درون فضا می رسد، لازم است که دکوراسیون ساده تری استفاده کنید تا به این ویو و زیبایی کمک کنید. اما برای خود من جالب است که ببینم چقدر تفاوت در انتخاب رنگ اتاق در دکوراسیون آن تاثیر دارد، پس بیایید نگاهی به این مسئله بیاندازیم.

. - آبی سرد در دکوراسیون اتاق خواب

این رنگ که یادآور نیروی دریایی است نوعی آرامش به دکوراسیون شما می بخشد که اتاق شما را دلرباتر می کند. استفاده از این رنگ بر روی سقف اتاق شما یادآور آسمان خواهد بود و به شما آرامش زیادی خواهد بخشید. اگر بخواهید برای زیباتر شدن این طیف رنگی در دکوراسیون خود از رنگ سفید نیز استفاده کنید قطعا اتاق خیلی سردی پیدا خواهید کرد؛ بنابراین پیشنهاد ما این است که این رنگ دکوراسیون را در مناطق گرم و آفتابی استفاده نمایید.

.

2- اسطوخودوسی دوست داشتنی در دکوراسیون اتاق خواب

طیف رنگی روشن تا متوسط بنفش که می تواند به خوبی بر روی استرس شما تاثیر گذاشته و آن را کاهش دهد. اگر به دنبال این هستید که فضای آرامش بخشی را برای دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده کنید حتما حداقل از یک سنبل بنفش رنگ در این فضا بهره بگیرید. باید ان نکته را هم در نظر بگیرید که این رنگ می تواند در مواقعی مثل زمانی که هوا ابریست فضای دلگیری را برایتان ایجاد نماید.

.

۳- نارنجی در دکوراسیون اتاق خواب

اگر تزجیح می دهید که هیجان و سرحالی از خواب بیدار شوید، پیشنهاد می کنیم که از رنگ نارنجی برای سقف خود استفاده نمایید. رنگ نارنجی بر روی سقف و رنگ آبی آسمان در فضای بیرونی اتاق خواب می تواند ترکیب مکملی را برای دکوراسیون شما ایجاد کند. پیشنهادی که برایتان داریم این است که اگر تصمیم دارید از این رنگ برای اتاق خواب خود استفاده کنید، حتما به دنبال مکملی برای آن بگردید تا شدت گرمای فضای اتاق خوابتان کاهش پیدا کند.

.

۴- سبز ملایم در دکوراسیون اتاق خواب

اگر می خواهید کمی هیجان و رنگ به دکوراسیون اتاقتان اضافه کنید و نمی خواهید رنگ شدیدی مثل نارنجی داشته باشید، پیشنهاد ما استفاده از رنگ سبز در طیف خاص و ملایم است. این رنگ سبز هم تقریبا به همان اندازه هیجان و انرژی به فضای شما می دهد، اما از نظر شباهتی که با رنگ طبیعت دارد برایتان دلچسب تر از رنگ قبل خواهد بود. استفاده از رنگ سبز بر روی دیوارهای اتاق خواب شما می تواند گرمایی همراه با سادگی برایتان به ارمغان آورد.

.

۵- رنگ گرمسیری در دکوراسیون اتاق خواب

طیف رنگی آبی که نشانه هایی از آب را به همراه داشته باشد می تواند برای دکوراسیون اتاق خواب، گزینه خیلی خوب و مناسبی باشد. استفاده از رگه های کمی از رنگ سبز می تواند تعادل مناسبی برای این دکوراسیون ایجاد کند. این کار معاشرت مناسبی برای رنگ های دکوراسیون اتاق خواب شما برقرار خواهد کرد، چراکه ترکیبی از رنگ های گرمسیری و سرسبزی خواهد بود. برای سقف این اتاق رنگ انتخابی من نوعی خاکستری مایل به سبز بود که تناسب خوبی را برای فضای این اتاق ایجاد نماید.

.

رنگ اتاق خواب، کدام یک از این ۵ ترکیب رنگی؟

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی