بهترین آبچکان برای سینک آشپزخانه شما کدام است؟ - سازه برتر



بهترین آبچکان برای سینک,بهترین آبچکان برای سینک آشپزخانه,سینک آشپزخانه,آشپزخانه, آبچکان سینک,

بهترین آبچکان برای سینک آشپزخانه شما کدام است؟

وقتی قلب تپنده ی هر خانه آشپزخانه ی آن است پس سینک و آبچکان آن هم شاهرگ اصلی آن محسوب می شود! به طور کلی سینک و آبچکان معمولا بسته به نوع پلان بندی آشپزخانه ها متغییر است، به طورمثال اگر محل سینک شما زیر پنجره ی آشپزخانه ی است آبچکان های رومیزی برای شما گزینه ی مناسبی است، و اگر زیر پنجره قرار ندارد پس می توانید از آبچکان های دیواری استفاده کنید، اما آبچکان ها محدود به مدل های موجود در بازار نمی باشد.

.

قفسه ها و طبقات بهترین گزینه ها برای آبچکان شما می باشد، اما توجه داشته باشید که همیشه این فضا را مرتب و منظم نگه دارید، چرا که ظاهر آشفته علاوه بر برهم زدن جذابیت بصری محیط، اغتشاش و پرش ذهنی هم به وجود می آورد، پس همیشه این فضا را مرتب نگه دارید.

اگر سینک شما زیر پنجره واقع شده است، به راحتی با چند شلف کوچک می توانید اطراف پنجره ی خود می توانید فضای سینک خود را متمایز کنید، از این شلف ها می توانید در غالب ویترین استفاده کنید، و ظروف دم دستی خود را به صورت مرتب و منظم روی آن ها قرا دهید.

.

آبچکان های رو میزی انواع و اقسام متفاوتی دارند ، می توانید برای فضای سینک خود یک آبچکان رومیزی در نظ بگیرید و قسمت بالای آن را شلف نصب کنید، ترکیب این دو به خوبی می تواند علاوه بر عملکرد بهتر برای شما فضای شما را متمایز کند.توجه داشته باشید اگر شلف و آبچکان شما از یک متریال باشد هماهنگی و تناسب بهتری را در فضای شما ایجاد خواهد کرد.

.

یک آبچکان طراحی شده به شکل ففسه به خوبی می تواند فضای داخلی شما را متمایز کند، از کابینت ساز خود بخواهید فضایی این چنین را برای شما طراحی کند، با داشتن همچین آبچکانی دیگر نگران نامنظم شدن نمای آشپزخانه ی خود نخواهید بود، و آبچکان شما همانند یک ویترین در فضای داخلی شما می درخشد.

.

اگر می خواهید یک آبچکان منحصر به فرد و کارآمد داشته باشید، آبچکان های طراحی شده بهترین گزینه برای شما می باشد، به نجار یا کابینت ساز خود ایده بدهید، به او بگویید که چه طرحی مد نظرتان است، یک شلف طراحی شده به خوبی می تواند برای شما کار راه انداز و مقرون به صرفه باشد.

.

بهترین آبچکان برای سینک,بهترین آبچکان برای سینک آشپزخانه,سینک آشپزخانه,آشپزخانه, آبچکان سینک,

.اگر کمی نجاری می دانید به سادگی یک آبچکان خودتان بسازید! یک تخته ی چوبی بردارید وشیارهای منظمی را به قطر بشقاب های خود روی آن ایجاد کنید، این تخته را در کنار سینک خود قرار دهید و ظروف خود را بعد از شستن به روی آن قرار دهید، این آبچکان فضای زیادی خواهد داشت و نسبت به نمونه های صنعتی کاربرد بهتری خواهد داشت و مهم تر از آن هنر دست شماست.

.

برخی ها دوست دارند که فضای آشپزخانه آنها حالت نمایشگاهی داشته باشد، این موضوع ارتباط زیادی با منظم بودن شما دارد، آبچکان های کابینتی گزینه ی بسیار مناسبی برای این منظور است، حتی می تواند بسته به سلیقه ی شما نوع درب کابینت این بخش با سایر کابینت های شما متفاوت باشد .

.

آشپزخانه های کوچک همیشه دردسر ساز هستند، بهتر است برای فضاهای کوچک از لوازم و وسایل طراحی شده استفاده کنید، می توانید متناسب با فضای خود از آبچکان هایی با عرض کم استفاده کنید، این آبچکان ها به سادگی می توانند فضای شما را سر و سامان دهند و در عملکرد هم بدرخشند!

.

بهترین آبچکان برای سینک آشپزخانه شما کدام است؟

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی