بهترین هود آشپزخانه، هوشمند انتخاب کنید! - سازه برتر



بهترین هود آشپزخانه,هود آشپزخانه، هوشمند,هود آشپزخانه,آشپزخانه,هود,دکور آشپزخانه,دکوراسیون آشپزخانه,

بهترین هود آشپزخانه، هوشمند انتخاب کنید!

آشپزخانه:هواکش های آشپزخانه یا همان هود که از کلمه ی انگلیسی " hood" گرفته شده است، وسیله ای برای از بین بردن بوهای نامطبوع ناشی از پخت و پز است. عملکرد هود ها یکی از ارکان اصلی این سیستم ها هستند، چرا که کارکرد نامناسب آن ها تاثیر سویی نه تنها در کیفیت هوای آشپزخانه بلکه در تمام فضای خانه می گذارد. کار اصلی هودها مکش بوهای نامطبوع، بخار و دود هنگام آشپزی و هدایت این رطوبت و چربی ها به بیرون از فضای زندگی است.

.

هوای مطبوع و مناسب در محیط باعث عدم رشد میکروب ها، قارچ ها، باکتری ها و کپک ها می شود و همچنین محیطی سلامت و پاکیزه را برای اعضای خانواده ایجاد می کند. در انتخاب یک هود علاوه بر کیفیت مکش باید به مقدار صدا و فضای اشغالی آن در محیط نصب، توجه شود، به همین دلیل در این مطلب از چیدانه به معرفی برخی از هودهای هوشمند و با قابلیت هایی جدید در دو نوع قدرت ۲۰۰ و ۴۰۰ می پردازیم تا بتوانید بهترین هود آشپزخانه تان را انتخاب نمایید.پس با ما همراه باشید.

.

هودهای هوشمند از نوع ۴۰۰

دانشی در این سری هود های هوشمند استفاده شده که بیانگر سبک جدیدی در هدف اصلی آنها نیست می توان گفت که تکمیل کننده ی توانایی و ظاهر هود های پیشین هستند و در طرح و اندازه های متفاوت مشکل بسیاری از تهویه های آشپزخانه ها را برطرف کردند. در این سری تهویه ها، هودهای جزیره ای برای کسانی که ترجیح می دهند رو به دیوار کار نکنند و یا هودهای مخفی و متحرک برای افرادی که از قرارگیری هود در بالای سر خود ناراضی اند وجود دارند. قدرت و توانایی مکش بسیار بالای این نوع از هود آشپزخانه با فیلتر بافر بسیار کارآمد تقریبا بخارها را به طور کامل از بین می برند و دارای LED پوشیده شده اند که نور ملایم سفیدی را به فضای کار می دهند.

.

هودهای هوشمند Downdreft

ابتکار در این تهویه، اتصالات یکپارچه و منظم که با گاز شما در سطح می باشد و برای کاهش سر و صدا و بهبود تصفیه هوا ، با شکل ظاهری تخت به منظور صرفه جویی در فضا طراحی شده است از ویژگی های این نوع از هودها می باشند. به ویژه فیلترهایی برای جذب بیشتر روغن و چربی طراحی شده ، در حالی که فیلترهای کربن فعال هستند! که این خود قابلیتی بسیار عالی برای تمیز ماندن بیشتر محیط شماست.این هود ضمن خلاقیت در طراحی و عدم اشغال فضا ، بخار و هوای نامطبوع را به سمت پایین می کشد و باعث جلوگیری از کثیف شدن دیوار پشت هود و سطح زیرین کابینت ها می شود و می توانند به عنوان بهترین هود آشپزخانه معرفی شوند.

.

هودهای هوشمند table

این نوع از هودها داخل صفحه مورد نظر کار گذاشته می شوند و در فاصله ای نزدیک به تابه یا محل پخت و پز قرار دارد. این هود ها با قابلیت تهویه خودکار طراحی شده اند، هر چند دقیقه در ساعت دریچه های خروجی آن ها باز و باعث چرخش جریان هوا می شوند. و نور LEDهای آن چشم را اذیت نمی کند!

.

هودهای هوشمند VARIO

این هودهای مدرن بسیار مسطح هستند و با معماری فضا یک پارچه می شود. یکی دیگر از ویژگی های این هودهای VARIO داشتن ریموت کنترل برای کنترل از راه دور است. تا از هر مکان که شما می خواهید آن را فعال کنید. قدرت مکش این هود های مدرن هم مانند سایر هودهای هوشمند بالا و قوی می باشد . LED های کوچک و با نور ملایم آن ها دید محیط کار را بهتر می کند.

.

هودهای هوشمند از نوع ۲۰۰

هودهای هوشمند از نوع ۲۰۰ از جمله مجموعه ای بسیار کارآمد و شیک که شامل هودهای دیواری، سقفی،downdraft ، تاج نامرئی، هودهای مسطح می باشد. این دستگاه های تهویه ارائه دهنده ی مزایایی مانند قدرت بالا در جذب و تهویه ی هوا، ایجاد روشنایی هنگام آشپزی با نورهای ملایمی که باعث اذیت چشم ها نمی شوند. همچنین دارای فیلترهای قوی و قابل شست و شو هستند. می توانید این سیستم های تهویه را نیز به صورت دستی و اتوماتیک تنظیم و کنترل کنید. سرعت فن بسته به دود و بخار تنظیم می شود و در آهسته ترین حالت نیز هوای مطبوعی برای محیط به همراه می آورد.

.

هود آشپزخانه با زاویه ی عمود

این هود در سه طرح نقره ای، فلزی ، انتراسیت وجود دارد. تهویه ی دیواری عمود با استفاده از فیلتر کربن فعال در آن، طوری طراحی شده است که ضمن عدم ایجاد کوچک ترین صدا، در پایین ترین تنظیمات خود نیز جذب بالایی دارد، بخصوص برای از بین بردن بو ها موثر است. این هود قدرت مکش و کنترل بسیار بالایی دارد و می توان صفحه ی نمایش شیشه ای آن را به سادگی باز کرد. نوری که این هود در محیط ایجاد می کند در چهار رنگ سفید، سفید خنثی، سفید گرم، نارنجی می باشد.

.

هود آشپزخانه سقفی

این هود ها شامل دو گروه می شوند؛ دسته ی اول : با معماری آشپزخانه ادغام می شوند و دسته ی دوم: به طور مستقیم به سقف نصب می شوند. خصوصیات این هود ها نیز مانند دیگر هود های سری ۲۰۰ ، قدرت مکش و جذب بسیار بالا است. همچنین در هر قسمت از سقف قابلیت نصب شدن دارد.

.

هود های آشپزخانه downdraft

این هود برای کسانی که ترجیح می دهند تهویه خود را نهان ولی به دور از سر خود نصب کنند ساخته شده و ۸.۵ سانتی متر عرض دارند و مانند downdraft سری های ۴۰۰ در سطح نصب و قهرمان مینیمالیستی از سری ۲۰۰ محسوب می شوند. این هود با وجود ابعاد کوچک مکش بسیار خوب برای از بین بردن بخارات و چربی ها هستند و می توانند به عنوان بهترین هود آشپزخانه های امروزی معرفی شوند.

.

هود های دیواری آشپزخانه

هود های دیواری با ۷۰ سانتی متر عرض و ۱۲۰ سانتی متر طول با استفاده از فولاد ضد زنگ در ساخت ، انرژی و قدرت کارامدی برای استخراج بخار دارند. سطح زیرین آن صاف و به دلیل نزدیکی به بخارها و بوهای تولید شده بسیار آن ها را می کشد و حذف می کند.

.

هود های جزیره ای آشپزخانه

هودهای جزیره دارای ابعاد ۹۰ در ۱۶۰ می باشند و از لحاظ فن آوری با توجه به فیلتر هم در لبه ها و داخل تهویه حائز اهمیت هستند. همچنین LED ها یک پارچه هم در این سبک کانون توجه است.

.

هودهای تخت آشپزخانه

این هود های مسطح و کم عرض هوشمند به شما در صرفه جویی در فضا کمک می کند. این هود با باز و بسته شدن در یک محدوده با عرض ۶۰ و طول ۹۰ سانتی متر ، با احتیاط و بدون صدا از طریق یک مکانیزم هوشمند باز و بسته می شود و هنگام بسته شدن در یک قاب به طور کامل پنهان می شود و تقریبا نوع پیشرفته ی هود زیر کابینتی می باشد. این هود ها از یک پنل شیشه ای یک پارچه و LEDهای پوشیده شده در عمق سه سطح و فولاد ضد زنگ برای روکش آن ساخته شده است. که به راحتی تمیز می شوند.

.

بهترین هود آشپزخانه، هوشمند انتخاب کنید!

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی