دانلود پلان پارک تفریحی - سازه برتر



پارک,پلان پارک,پلان رایگان پارک,نقشه پارک,

دانلود پلان پارک تفریحی

این فایل شامل پلان کامل یک پارک تفریحی میباشد.

فایل آپلود شده بصورت فشرده و با پسوند zip. میباشد که بعد از غیر فشرده سازی آن ، پسوند فایل DWG میباشد که توسط برنامه اتوکد قابل مشاهده است.

امروزه پارک‌ ها در محیط‌های شهری فقط برای قدم زدن، دیدن و دیده شدن و محل پیک‌نیک به صورت یک صحنه نمایش و یا تنها به عنوان یک منظره و دورنما احداث نمی‌شود، بلکه با کارکردها، عملکردها و فعالیت‌های متنوع اکولوزیکی و فرهنگی و جهت پاسخ‌گویی به نیازهای افراد در سنین و گروه‌های مختلف متمایز می‌شوند، لذا طراحی پارک‌ تنها شامل طراحی فرم، عملکرد و ساختار و حتی فضا نمی‌شود.

.

بلکه پارک‌ها محل تجلی تجربه مردم، زندگی موجودات، فرایندهای خود. سازمان دهنده طبیعت، توانایی دادن به اجتماع وتوانمند شازی استفاده کنندگان است، که به هویت و سرزندگی بخشیدن به مکان و محل زیستن کمک خواهند کرد. اما ضابطه و الگوی مشخصی که نسبت این فضاها را تعیین نماید و یا چگونگی استقرار کاربری‌ها را در داخل پارک‌های شهری مشخص می‌سازد، تاکنون به صورت جدی تعیین نگردیده است، فقدان چنین ضابطه و الگویی باعث شده تا عملکرد فضاهی مختلف پارک‌ها در ارتباط با موقعیت محل و سلسله مراتب شهری آنها از تناسب و توازن متعادل پیروی ننماید و در مواردی نیز کمیت و کیفیت عناصر سازنده و فضاها، با فرهنگ و آداب و رسوم مردم متناسب نمی‌باشند.

.

دراین مطلب از سازه برتر پلان پارک تفریحی را برای دانلود قرار داده ایم.

.

 /><span style=  دانلود پلان پارک تفریحی

 />  رمز فایل فشرده: <a title=www.saze20.ir

 /><a href=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

 /><strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong>  6.79 MB</span></p>
<p style=عنوان:

دانلود پلان پارک تفریحی

————————————————————

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد.

برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.

————————————————————

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت مسجد جامع امویان دمشق

پاورپوینت بناهای تاریخی اسلامی در اسپانیا

پاورپوینت ارتباط طبیعت و معماری

پاورپوینت استاندارد طراحی کتابخانه ها

پاورپوینت اکسپرسیونیسم و معماری

————————————————————