دانلود رایگان ۲۰ مدل ۳D آشپزخانه و رستوران مدرن - سازه برتر



دانلود آبجکت کابینت 3d max, دانلود آبجکت کابینت تری دی مکس, دانلود آبجکت های آشپزخانه 3d max, دانلود آبجکت های آشپزخانه تری دی مکس, دانلود ابجکت لوازم اشپزخانه, دانلود رایگان آبجکت های آشپزخانه 3d max, دانلود صحنه آماده تری دی مکس,مدل های آماده 3d max,

دانلود رایگان ۲۰ مدل ۳D آشپزخانه و رستوران مدرن

در این بخش یک مجموعه بی نظیر و فوق العاده از مدل ها و صحنه های سه بعدی آشپزخانه را آماده دانلود نموده ایم. این مدل های سه بعدی برای نرم افزار ۳D max آماده شده اند. هر کدام از صحنه ها شامل آبجکت ها و نورپردازی و فایل های ies و تکسچر و … هستند. بنابراین از نظر رندر گرفتن هیچ مشکلی نخواهید داشت و صحنه ها آماده رندر هستند. از آنجایی که آشپزخانه و فضای غذاخوری، یکی از مهم ترین بخش ها در فضای مسکونی و همچنین رستوران و کافی شاپ است، این مدل ها و صحنه ها که بر اساس سبک مدرن دیزاین شده اند، می تواند بسیار کارگشا باشند. در انتها لازم به ذکر است این مجموعه متعلق به شرکت ۳D66 است. برای دانلود رایگان این مجموعه کامل، از لینک دانود زیر استفاده نمایید.

.

دانلود رایگان ۲۰ مدل ۳D آشپزخانه و رستوران مدرن به همراه تمامی تنظیمات، تکسچرها و …

.

آشپزخانه برای خانمها مهم ترین فضای خانه است زیرابدون اینکه متوجه باشند 3/4وقت خود را در آن سپری میکنند.و بدون اینکه بدانند چهچیزی باعث خستگی روحی آنها میشود!!زیرا در اکثر آشپزخانه ها رنگها کابینتها وچیدمان ها در بدترین حالت خود قرار دارند و ما به آن اهمیت نمیدهیم .

.

براى داشتن مطبخ مدرن لازم است که دیوارها و کابینت ها و تمامى قفسه هابا رنگ دلخواه کدبانو که بایستى از میان رنگ هاى فوق باشد،رنگ آمیزى شود. اگرپنجره اى درآشپزخانه موجود است، بایستى زوارش، رنگ متضاد دیوارها استفاده شودپرده را نیز هم رنگ یا تلفیقى از زرد، قرمز و نارنجى انتخاب کنید. در خرید میزوصندلى آشپزخانه هم دقت کنید که پایه هاى فلزى و رویه اى هم رنگ با زوار پنجره داشتهباشند.یعنى اگرزوارپنجره شما قرمزاست رویه صندلى ها رااز پارچه قرمز انتخابکنید.

. یک لوسترمدرن که جدیداً بهاشکال مختلف هندسى طراحى شده درست دربالاى میز ناهارخورى آویزان کنید. یادتان نرودکه در یک مطبخ مدرن تمامى وسایل اعم از بشقاب ها،لیوان ها،جاى قهوه وشکر بایستىدرداخل قفسه ها قرارگیرندنه در روى آنها. پس جز یک گلدان کوچک یا دو،سه عددلیوان فانتزى چیز دیگرى روى کابینت ها قرار ندهید..

.

دراین مطلب از سازه برتر ۲۰ مدل ۳D آشپزخانه و رستوران مدرن  برای دانلود قرار داده ایم.

.

 /> <a href= دانلود رایگان ۲۰ مدل ۳D آشپزخانه و رستوران مدرن 

 />  رمز فایل فشرده: <a title=www.saze20.ir

 /><a href=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

 /><strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong>  472 MB</span></p>
<p style=عنوان:

دانلود رایگان ۲۰ مدل ۳D آشپزخانه و رستوران مدرن

————————————————————

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد.

برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.

————————————————————

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت فضای سبز

پاورپوینت بررسی روستای پالنگان کردستان

پاورپوینت باغ دولت آباد

پاورپوینت شعر و معماری

پاورپوینت زندگینامه و آثار رم کولهاس

————————————————————