دانلود رایگان پلان ویلای دو طبقه DWG - سازه برتر



دانلود رایگان پلان ویلای دو طبقه DWG

دانلود رایگان پلان ویلای دو طبقه DWG

در این بخش برای همراهان گرامی سازه برتر، پلان یک ویلای دو طبقه را در نظر گرفته ایم. این فایل اتوکدی شامل پلان طبقات و برش نمای این ویلا می باشد. برای دانلود این پلان، از لینک در پایین صفحه استفاده نمایید.

به طور کلی فضاهای معمولی که در مسکن امروزی طراحی و ساخته می شود برداشتنی هستند از فضاهای موجود در مسکن های اروپایی و آمریکایی، با همان نام ها و یا همان دسته بندی فضایی و استراکچر.

 

منابع و مجلات ضعیف داخلی در مقابل جلوه منابع خارجی، همچنین تحصیل اساتید ایرانی در کشورهای غربی و عدم آشنایی کافی آن ها از معماری ایرانی باعث تحلیل و انتقال مستقیم الگوی غربی به نظام مستقیم الگوی غربی به نظام آموزشی گردید و در نتیجه ساختمان سازی و طراحی داخلی مسکن در ایران نیز به شدت تحت تاثیر این مسئله قرار گرفته است و در نتیجه شرایط موجود باعث ایجاد فضاهایی با نام های جدید در مسکن شده که این فضاها عبارتند از: فضاهای ورودی- توالت و دستشویی- نشیمن خصوصی – ناهار خوری و پذیرایی- حمام- اتاق خواب والدین – اتاق فرزند کوچک – اتاق فرزند بزرگ- آشپزخانه- انباری – اتاق مهمان- اتاق کار- بالکن یا ایوان.

 

 

حجم فایل در حالت فشرده: 2.35 MB

رمز فایل فشرده: www.saze20.ir

دانلود با لینک مستقیم

 


آشنایی با ویژگی‌های پلان دو طبقه ویلایی

شاید ساخت یک ویلای دو طبقه در یک زمین کوچک غیرممکن به نظر می رسید. اما هر چیزی که با اصول و قواعد آن منطبق باشد، مطمئناً نتایج خوبی خواهد داشت. اگر بخواهید زمین را طبق نقشه ای که در نظر دارید بسازید، ممکن است نتوانید از تمام امکانات و فضاهای موجود در آن استفاده کنید. بهترین راه برای استفاده از یک زمین کوچک، ساخت ویلای دو طبقه است.

 

ویژگی های پلان ویلای لوکس دو طبقه

سبک های مختلفی برای طراحی ویلاهای دو طبقه وجود دارند. مانند ویلا کلاسیک، ویلا مدرن و سایر سبک ها که البته محبوبترین سبک طراحی ویلا سبک مدرن است. نوع برنامه ریزی خانه ویلایی ابتدا به سلیقه، سپس به شکل نما و هماهنگی ویلا با دیگر خانه های منطقه بستگی دارد. مهمترین ویژگی طرح ویلایی دو طبقه این است که فضای آن بزرگتر از مساحت زمین طراحی شود.

این بزرگ‌نمایی روش‌های مختلفی دارد که می‌توان به استفاده از پنجره‌های بزرگ، رنگ‌آمیزی نمای آن به رنگ‌های روشن و ... اشاره کرد که در این پلان طبقات لازم است محل قرارگیری قسمت‌های مختلف از جمله آشپزخانه، اتاق خواب، توالت، سرویس بهداشتی، حمام و غیره.

 

 

کلمات کلیدی:

پلان اتوکد ویلایی دو طبقه، پلان ویلایی دو طبقه، دانلود فایل اتوکد پلان ویلایی یک طبقه، دانلود رایگان نقشه ویلا باغ، دانلود پلان ویلا، دانلود رایگان فایل اتوکد پلان ویلایی دوبلکس، پلان مسکونی دو طبقه رایگان، پلان دو طبقه ویلایی، پلان ویلایی دو طبقه کوچک، نقشه خانه دو طبقه ویلایی، نقشه ویلایی دو طبقه، دانلود پلان ویلایی مدرن، پلان ویلا دو طبقه، نقشه خانه دو طبقه ساده، نقشه ساختمان دو طبقه ویلایی، پلان ساختمان دو طبقه ویلایی، پلان ویلای دو طبقه مدرن، پلان ویلایی دو طبقه ساده، پلان طبقه دوم، دانلود رایگان فایل اتوکد محوطه سازی ویلا، دانلود رایگان پلان ویلایی دوبلکس pdf، نقشه ویلا دو طبقه، ویلا دو طبقه، نقشه دو طبقه ویلایی، پلان ویلا



  1. ثناغنی زاده

    عالی