دانلود رایگان پلان موزه - سازه برتر



دانلود پلان موزه,  پلان موزه, نقشه ساختمان , پلان ساختمان , دانلود نقشه ساختمان

دانلود رایگان پلان موزه

موزه (به فرانسوی: musée)، فارسی دری: موزیم (به انگلیسی: museum) یا آثارخانه به مکان خاصی که در آن مجموعه‌ای از آثار باستانی و صنعتی و اشیاء با ارزش را به معرض نمایش می‌گذارند، گفته می‌شود. ۱۸ می مصادف با ۲۸ اردیبهشت روز جهانی موزه است.

شورای بین‌المللی موزه که زیر نظر یونسکو فعالیت می‌کند در بند سه و چهار اساسنامه خود موزه را اینگونه تعریف کرده‌است:

«موزه مؤسسه‌ای‌ ست دائمی و بدون هدف مادی که درهای آن به روی همگان باز است و در خدمت جامعه و پیشرفت آن فعالیت می‌کند. هدف موزه‌ها، پژوهش در آثار و شواهد به‌جای‌مانده انسان و محیط زیست او، گردآوری آثار، حفظ و بهره‌وری معنوی و ایجاد ارتباط بین این آثار، به ویژه به نمایش گذاردن آنها به منظور بررسی و بهره معنوی است.»

موزه ها از جمله با اهمیت ترین و مورد توجه ترین مکان ها در معماری می باشند که بسیار مورد توجه معماران هستند و همواره طراحی های مختلفی با نوع کاربری متفاوت برای این مکان در نظر گرفته میشود که با توجه به اهمیت موزه ها در قسمت نقشه ها در وب سایت تخصصی سازه برتر به ارائه پلان های مختلف از موزه پرداخته ایم تا دوستان و عزیزانی که به نمونه پلان موزه نیازمندند به دانلود این فایل بصورت رایگان بپردازند و به پلان و طرحی زیبا از موزه دست پیدا کنند .

. دانلود پلان موزه

موزه ها از جمله مکان هایی هستند که در طراحی آنها از طرح های مختلف الگو گرفته میشود و حجم های مختلفی برای این مکان در نظر گرفته میشود و موزه های مختلف با نواع کاربری متنفاوت وجود دارند که همگی در یک نقش وجود دارند و مورد استفاده های تنوع هستند برای مثال موزه های فرش مکانی برای به نمایش درآوردن فرش های زیبا و قدیمی می باشد و موزه جنگ برای نمایش آثار جنگ مورد استفاده کاربران می باشد از این رو موزه ها از جمله مورد توجه ترین مکان ها هستند که باید موارد ویژه ای برای طراحی آنها در نظر گرفت .

در طراحی موره ها باید تمامی ضوابط طراحی و استاندارد های طراحی موزه رعایت شود و در کنار ترسیم تمامی مکان ها طرح مناسب و زیبایی با حجم زیبا برای این مکان در نظر داشت که سیرکولاسیون مناسبی داشته باشدتا دسترسی به تمام بخش ها به راحتی صورت گیرد و مراجعه کنندگان بتواند به راحتی به بخش های مختلف دسترسی داشته باشند همچنین اصل محوطه سازی نیز باید در این مورد رعایت شود که در نقشه موزه ارائه شده در این مقاله تمامی این موارد رعایت شده است و نمونه نقشه موزه خارجی ارائه شده است . .

پلان های ترسیمی

پلان طبقات مبلمان شده پلان اندازه گذاری طبقات سایت پلان دو نما دو برش

.

 /> <a href=دانلود رایگان پلان موزه

 />  رمز فایل فشرده: <a title=www.saze20.ir

 /><a href=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

 /><strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong>  960 KB</span></p>
<p style=عنوان:

دانلود رایگان پلان موزه

————————————————————

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد.

برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.

————————————————————

مرکز تحقیقات نجوم

مجموعه (آموزشی- فرهنگی- تفریحی) شهرداری منطقه ۲۲ تهران

طراحی مجتمع تجاری ( در مقیاس ناحیه شهری )

دانلود پاورپوینت معرفی آثار معروف تادائو آندو

پروژه سقف های مجوف بادکنکی با پاورپوینت مربوطه رشته معماری

 

————————————————————