پاورپوینت مطالعات اولیه طراحی بیمارستان - سازه برتر



پاورپوینت مطالعات اولیه طراحی بیمارستان

پاورپوینت مطالعات اولیه طراحی بیمارستان

پاورپوینت مطالعات اولیه طراحی بیمارستان شامل 28 اسلاید می باشد که در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم. در ادامه این مطلب از سازه برتر توضیحاتی در خصوص معماری بیمارستان ، انواع بیمارستان ها ، مقدمه و این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم. .

معماری بیمارستان

حالی که بیمارستان‌ها در گذشته آگاهانه جهت مصارف پزشکی، جراحی طراحی می شدند امروزه می‌توان شاهد تغییر جهت به سوی انسانگرایی در امکانات بیمارستانی بود. بیمارستانهای امروزی بیشتر به هتل شبیه هستند. وجود فضای اقامتی دارای اهمیت بیشتری نسبت به طرح‌های سرد بهداشتی در بیمارستانهای گذشته است. مدت زمان بستری و اقامت بیمار به طور پیوسته کوتاهتر می‌شود و علاقه به اتاق‌های یک تختی یا دو تختی (در خصوص بیمارهای خصوصی) بیشتر شده است. .

انواع بیمارستان ها

بیمارستانها را می‌شود به گروههای زیر تقسیم کرد: کوچکترین (تا ۵۰تخت)، کوچک (تا۱۵۰ تخت)استاندارد(تا۶۰۰ تخت) و بزرگ. حمایت کنندگان مالی بیمارستانها ممکن است دولت، بنیادهای نیکوکاری یا خصوصی یا ترکیبی از اینها باشند. بیمارستانها را می‌توان از جهت نوع فعالیت به بیمارستانهای عمومی، تخصصی و دانشگاهی تقسیم کرد. .

مقدمه این پاورپوینت:

نظافت عمومی بخش های بیمارستان توسط کارکنان کاخداری انجام می پذیرد.همچنین بررسی عملکرد درست و مناسب فضای فیزیکی تجهیزات و وسایل در بیمارستان بر عهده ی  این گروه می باشد که تعامل با واحد نگهداری وتعمیرات موارد بررسی شده تعمیر و یا تعویض شود. در مواردی با توجه به سیاستهای مدیریتی بیمارستان ممکن است نقل و انتقال بیماران بخش های غیر ویژه تجهیزات و وسایل بخش ها نیز از وظایف کارکنان کاخداری باشد. .

فهرست این پاورپوینت:

کاخداری هدف از کاخداری بخشهای بیمارستان اتاق نظافت آسانسور راهروها مسیریابی نمونه بیمارستان تصاویر یک نمونه بیمارستان تخصصی کودکان .  /> <a href=دانلود پاورپوینت مطالعات اولیه طراحی بیمارستان  /> <span style=حجم فایل در حالت فشرده: 1 MB  /> منبع: <a style=پاورپوینت مطالعات اولیه طراحی بیمارستان عنوان:

پاورپوینت مطالعات اولیه طراحی بیمارستان

.

————————————–

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده نمایید:

پاورپوینت نماد و نمادپردازی در معماری ایرانی

پاورپوینت بررسی جلوه‌های معماری و تزئینی بقعه امامزاده محروق نیشابور

پاورپوینت تعریف هنر و هنر اسلامی از دیدگاه های مختلف

پاورپوینت آموزش روش های سنتی معماری

پاورپوینت بررسی و تحلیل هفت خانه سالمندان خارجی

————————————–