پاورپوینت معماری بومی و اقلیمی مناطق کوهستانی - سازه برتر



پاورپوینت معماری بومی و اقلیمی مناطق کوهستانی

پاورپوینت معماری بومی و اقلیمی مناطق کوهستانی

پاورپوینت معماری بومی و اقلیمی مناطق کوهستانی شامل 27 اسلاید می باشد که برای دانشجویان رشته معماری کاربردی خواهد بود. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم. .

مقدمه:

میزان متفاوت و ترکیب گوناگون عوامل اقلیمی که خود ناشی از تفاوت موقعیت جغرافیای مناطق مختلف است، حوزه های اقلیمی متفاوتی در آنجا پدید آورده که هریک ویژگی های خاصی دارد. محیط زیست ، شهرها وحتی بناهای مربوط به این حوزه های اقلیمی، ویژگیهای خاصی متناسب با شرایط اقلیمی خود به دست آوردند. هدف این گزارش ، تعیین حوزه های مختلف اقلیمی ایران در ارتباط با معماری وارائه اطلاعاتی است که برای دست یابی به طرحهای منطقی معماری وهماهنگ با اقلیم مورد نظر است .در این گزارش تاثیر هریک از عناصر اقلیمی(تابش آفتاب، رطوبت وباد) برساختمان مورد بررسی قرار می گیرد. در بین این عناصر، تابش آفتاب- که نور وحرارت طبیعی را به وجودمی آورد- مهمترین عنصر محسوب می شود. .

فهرست:

تاثیر اقلیم بر معماری تقسیمات اقلیمی در جهان تقسیمات اقلیمی در ایران ویژگی های اقلیم سرد ساختمان های درون گرا با حیاط مرکزی استفاده از ایوان و حیاط کوچک در بنا پلان ، فرم بنا و نحوه قرار گیری آن اتاق های کوچک با ارتفاع کم بازشوهای کوچک دیوارهای نسبتا قطور بام های مسطح نوع مصالح نحوه استقرار بافت مسکونی در مناطق کوهستانی نظم و ترتیب و جهت گیری بنا استفاده ازدرختان خزان پذیر نتیجه گیری منابع .  /> <a style=دانلود پاورپوینت معماری بومی و اقلیمی مناطق کوهستانی  /> <strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong> 3 MB</span>

عنوان:
<h1><span style=پاورپوینت معماری بومی و اقلیمی مناطق کوهستانی