پنج دلیل برای استفاده از سنگ طبیعی در فضای داخلی - سازه برتر



طراحی داخلی ساختمان,طراحی داخلی,فضای داخلی

پنج دلیل برای استفاده از سنگ طبیعی در فضای داخلی

اگر شما به فکر افزودن سنگ طبیعی در فضای کنونی‌تان هستید ، شرکت MIA + BSI: The Natural Stone Institute دارای سایت اینترنتی با کلی ایده ، الهام و منبع درباره به‌کارگیری سنگ طبیعی است. با استفاده از آن چه در سایت اینترنتی آن‌ها مشاهده کرده‌ایم در این‌جا چند دلیل را برای استفاده از سنگ طبیعی ذکر خواهیم کرد که باعث می شود فضای شما جذاب ، طبیعی و ظریف شود.

1- استفاده از سنگ طبیعی در حال حاضر محبوبیت زیادی دارد.

سنگ طبیعی ماده‌ای است که هرگز از مد نمی‌افتد. طیف وسیع رنگ‌ها،  منحصربه‌فرد بودن هر قطعه و پرداخت هایی که بر روی سنگ انجام می‌شود مانند براق‌کردن یا تراشیدن سطح کار ،  به این ماده این امکان را داده است که سال‌ها توجه ساختمان‌سازان ، طراحان و مشتریان را به خود جلب کند. صرف نظر از این که شما به دنبال طرحی براق به سبک کلاسیک و یا کاری مات و طبیعی باشید سنگ‌های طبیعی هر نوع ظاهری را می‌توانند خلق کنند. . طراحی داخلی ساختمان,طراحی داخلی,فضای داخلی .

2- نگهداری و تعمیر سنگ‌های طبیعی آسان است.

اصلا نگران نگهداری و ابقای سنگ‌های طبیعی در فضای داخلی منزل‌تان نباشید. شماری از محصولات بتونه‌ای و محافظ موجود می‌باشند که باعث می‌شوند سطح سنگ طبیعی بدون لکه و مقاوم به رطوبت شود. تمیز کردن سطح سنگ طبیعی هم کاری آسان است که تنها نیاز به آب گرم و صابون دارد. تا زمانی که لکه‌ها را سریع پاک کنید ردی از آن‌ها نخواهد ماند . طراحی داخلی ساختمان,طراحی داخلی,فضای داخلی .

3- این سنگ‌ها ماندگاری بالایی دارند.

سنگ طبیعی به طرز اعجاب‌آوری ماندگار است. نه تنها سنگ طبیعی می‌تواند برای پوشش کف به کار رود بلکه می‌تواند برای سطح پیشخوان هم به کار رفته تا از هر گونه ایجاد لکه ، خراش و یا دمای بالا بر روی پیشخوان جلوگیری کند. . طراحی داخلی ساختمان,طراحی داخلی,فضای داخلی .

4- سنگ طبیعی محصولی طبیعی و پایدار است

سنگ طبیعی ماده‌ای طبیعی و همیشه در دسترس با ویژگی‌های ذاتی است که می‌تواند در اهداف طراحی پایدار به کار گرفته شود مانند انرژی تجسم پایین و عدم آزاد شدن گازهای مضر که می‌توانند کیفیت هوا را کاهش دهند. اگر از سنگ طبیعی به درستی محافظت شود یک عمر بلکه بیشتر دوام می‌آورد. . طراحی داخلی ساختمان,طراحی داخلی,فضای داخلی .

5- راه‌های بسیاری برای به کار گرفتن سنگ طبیعی در فضای داخلی وجود دارد

کیفیت لوکس و متنوع سنگ‌های طبیعی امکان ترکیب آن را با سایر مواد فراهم می‌آورد تا فضایی طبیعی، منحصربه‌فرد و خوش ظاهر را به وجود آورد. طیف وسیع رنگی که این سنگ‌ها به نمایش می‌گذارند و این واقعیت که هیچ یک از آن‌ها مشابه هم نیستند به این معنی است که در تمام اتاق‌هایتان می‌توان از سنگ طبیعی بهره برد. در اتاق پذیرایی معمولا از سنگ طبیعی بر روی هم قرار گرفته در اطراف شومینه استفاده می‌شود. با این وجود استفاده نهایی از سنگ طبیعی به ویژه اگر رنگ آن با رنگ بقیه فضا همخوانی داشته باشد ظاهری امروزی را به کار می‌دهد. . طراحی داخلی ساختمان , طراحی داخلی , فضای داخلی . در آشپزخانه پیشخوانی از جنس سنگ طبیعی فضایی عالی برای آماده کردن غذا فراهم می‌کند و اگر با کابینت رنگ روشن و یا تیره ترکیب شود می‌تواند ظاهری مجلل و منحصر داشته باشد. . طراحی داخلی ساختمان , طراحی داخلی , فضای داخلی . و در نهایت در دستشویی و حمام ، سنگ طبیعی می‎‌تواند در کف ، دیوارها ، پیشخوان به کار رود تا سایر مواد به کار رفته در اتاق را کامل کرده و یا این که نقطه کانونی بی‌همتایی را به وجود آورد. سنگ طبیعی می‌تواند در اجزای کوچکتر نیز به کار رود مانند فضای پشت گاز در آشپزخانه و یا سایر طرح‌های دیگر. . طراحی داخلی ساختمان , طراحی داخلی , فضای داخلی .

پنج دلیل برای استفاده از سنگ طبیعی در فضای داخلی

منبع: www.contemporist.com ترجمه: تیم ترجمه سازه برتر .

——————————— پیشنهادات ویژه —————————————

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی مدرن در تری دی مکس به زبان فارسی

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی کلاسیک در تری دی مکس به زبان فارسی

————————————————————————

مجموعه تصاویر دکوراسیون داخلی | تصاویر معماری داخلی

دارای طرح هایی زیبا و کاربردی برای استفاده در دکوراسیون منزل و محل کار متناسب با نیاز خانواده های ایرانی ایده هایی جدید برای طراحان دکوراسیون داخلی طراحی و اجرای دکوراسیونی شیک و منحصر بفرد برای سلیقه های متفاوت گردآوری شده از بهترین و جدیدترین طراحی های روز دنیا

بیش از ۷۷۰۰ تصویر از فضاهای داخلی حجم: ۱۰ گیگ ارائه شده در ۳ DVD

برای دریافت آلبوم دکوراسیون داخلی اینجا کلیک کنید.

————————————————————————