دانلود پروژه کف کاذب چیست ؟ - سازه برتر



کف کاذب , پی دی اف کف کاذب , دانلود پی دی اف کف کاذب

پاورپوینت کف کاذب چیست ؟

در این بخش از سازه برتر دانلود پروژه پاورپوینت کف کاذب چیست ؟ در 41 صفحه تهیه شده که در ادامه بخشی از متن و فهرست آن را برای دانلود قرار داده ایم. همچنین لینک دانلود پاورپوینت پاورپوینت کف کاذب چیست ؟ نیز در انتهای این مطلب قرار داده شده است. .

مقدمه:

کف کاذب نام کالائی است که به قرینه سقف کاذب نامگذاری شده و به کفی اطلاق می گردد که کف اصلی سازه ساختمانی نیست و جهت افزایش ارتفاع محل تردد به کمک پایه هائی بر کف اصلی طبقات نصب شده است . ترجمه صحیح نام این کالا " کف بلند شده " می باشد که دلیل بکارگیری آن عموماً جهت پوشش حجم زیادی از کابلها و تأسیسات است که در بعضی از اماکن بکار می رود . از آن جمله می توان از اطاقهای کنترل و فرمان مراکز کامپیوترهای سرور ، پستهای برق و مخابرات ، برجهای کنترل ، اطاقهای قرنطینه ، گلخانه های مکانیزه و .... نام برد .

.

فهرست : کف کاذب چیست ؟ اجزاء کف کاذب انواع کف کاذب شرح .

دانلود پروژه کف کاذب چیست ؟

 /><span style= دانلود pdf کف کاذب چیست ؟  /> <span style=رمز فایل فشرده: www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)  /> <a style=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.  /> <strong>حجم فایل در حالت فشرده: 347 </strong>KB</span>

<span style= /></strong> <strong>د</strong><strong>انلود پاورپوینت کف کاذب چیست ؟</strong></a></span>

———————————————————————————

<span style=پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی

دانلود پروژه جرثقیل و انواع آن

دانلود پاورپوینت سازه های چوبی

دانلود پاورپوینت مصالح عایق در و پنجره

دانلود پاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان

———————————————————————————.  width= فروشگاه فایل