حمامی جذاب با وسایل مسی و مرمری و کاشی های شش گوشه - سازه برتر



حمامی جذاب با وسایل مسی و مرمری و کاشی های شش گوشه,حمامی جذاب با وسایل مسی,دکوراسیون حمام,

حمامی جذاب با وسایل مسی و مرمری و کاشی های شش گوشه

حمامی که وسایل مسی و مرمر را در کنار کاشی‌های شش‌گوش خاکستری روشن به کار برده است ! هنگام نوسازی این حمام در خانه ای در بریتانیا ، گروه طراحی Amberth Interiors نوعی جلوه پیچیده امروزی را توسط شیرآلات مسی و کاشی‌های شش‌گوش خاکستری روشن و کمی هم مرمر در طراحی‌شان خلق کردند. . حمامی جذاب با وسایل مسی و مرمری و کاشی های شش گوشه,حمامی جذاب با وسایل مسی,دکوراسیون حمام, . شیرها، دوش و تمام لوله‌ها از جنس مس درخشان هستند که جلوه لطیف زنانه‌ای به کار می‌دهد که با کاشی‌های صورتی کم‌رنگ کف و دستگیره‌های مرمر نصب شده بر تمام شیرها مضاعف می‌شود. . حمامی جذاب با وسایل مسی و مرمری و کاشی های شش گوشه,حمامی جذاب با وسایل مسی,دکوراسیون حمام, . کاشی‌های شش‌گوش خاکستری که برای پوشاندن دیوار حمام به کار رفته‌اند جلوه‌ای مدرن به فضا می‌دهند و به خوبی با کاشی‌های شش‌گوش کمرنگ کف مطابقت دارند. . حمامی جذاب با وسایل مسی و مرمری و کاشی های شش گوشه,حمامی جذاب با وسایل مسی,دکوراسیون حمام, .

حمامی جذاب با وسایل مسی و مرمری و کاشی های شش گوشه

. منبع : contemporist.com ترجمه : تیم ترجمه سازه برتر .  /> <a href=دانلود pdf حمامی جذاب با وسایل مسی و مرمری و کاشی های شش گوشه .

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی مدرن در تری دی مکس به زبان فارسی

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی کلاسیک در تری دی مکس به زبان فارسی

. ————————————————————————

مجموعه تصاویر دکوراسیون داخلی | تصاویر معماری داخلی

دارای طرح هایی زیبا و کاربردی برای استفاده در دکوراسیون منزل و محل کار متناسب با نیاز خانواده های ایرانی ایده هایی جدید برای طراحان دکوراسیون داخلی طراحی و اجرای دکوراسیونی شیک و منحصر بفرد برای سلیقه های متفاوت گردآوری شده از بهترین و جدیدترین طراحی های روز دنیا بیش از ۷۷۰۰ تصویر از فضاهای داخلی حجم: ۱۰ گیگ ارائه شده در ۳ DVD برای دریافت آلبوم دکوراسیون داخلی اینجا کلیک کنید. ————————————————————————