دانلود پروژه معماری مدرن 2 - سازه برتر



دانلود پروژه معماری مدرن,پروژه معماری مدرن,معماری مدرن,

دانلود پروژه معماری مدرن 2

در این بخش از سازه برتر دانلود پروژه معماری مدرن (بخش دوم) در 35 صفحه تهیه شده که در ادامه بخشی از متن و فهرست آن را برای دانلود قرار داده ایم. همچنین لینک دانلود پاورپوینت معماری مدرن (بخش دوم) را نیز در انتهای این مطلب قرار داده شده است.

.

مقدمه:

عوامل متعددی مانند خرد گرایی،توسعه علم و توسعه فلسفه و به ویژه گسترش  تکنولوژی موجب تکوین مدرنیسم شد .استفاده از مظاهر تکنولوژی از جمله کاربرد فلز در ساختمان سازی شروع شد. نیاز به استفاده از سازه های فلزی و کاربرد شیشه در ساختمان های شیکاگو و تکوین مکتب شیکاگو در۱۸۷۱ و ساخت برج ایفل زمینه ای مناسب را برای استفاده از مصالح جدید فراهم کرد. بعد از جنگ جهانی نیاز به احداث ساختمان  هایی با استفاده از معماری مدرن شکل گرفت. میس ون رو و لوکوربوزیه از معماران مشهور دوران متعالی بودند. لوکوربوزیه اصول پنجگانه ای مانند مرتفع سازی و باغ روی بام و پلان آزاد وکاربرد پنجره کشیده و نمای آزاد و استفاده از سقف کنسول را از اصول معماری مدرن می دانست. به تدریج توجه به طبیعت در آثار معماری و نیز توجه به تندیس گرایی در کارهای لوکوربوزیه و لوید رایت موجب تنوع یافتن احجام مدرن ساده شد. از اواسط قرن بیستم در مورد اصول معماری مدرن شک پدید آمد و عده ای به سادگی بسیاری از اثار مدرن و عده ای دیگر به بی توجهی ان به فرهنگ و تاریخ انتقاد کردند. انتقاد ازمدرنیسم در دهه ۶۰ قرن بیستم فزونی یافت، و در ادامه آن پست مدرنیسم پدید آمد . ساختار گرایی (کانستراکتیویسم) در اوایل قرن بیستم شکل گرفت و مدتی مورد توجه برخی از هنرمندان بود ولی بعد از ان مورد انقاد قرار گرفت و سبک جدیدی به نام دیکانستراکشن پدید آمد. گسترش تکنولوژی موجب شکل گیری مکتب دیگری با عنوان های-تک  و سپس کاربرد تکنولوژی همراه با توجه به زیست مدرن باعث پدید آمدن اکوتک شد . هندسه فراکتال و فولدینگ از دیگر گرایش های پدید امده در معماری غرب به شمار می آیند. با شکل گیری برخی از اندیشه ها و ابداعات سبک های جدیدی به وجود می آیند که همه نظریه ها جنبه عمومی پیدا نمیکند. اما آنچه در ایران و در برخی از کشورها روی می دهد غالبا به سبب عدم شناخت عمیق و تحلیلی به شکل نوعی تقلید است، و تجربه نشان داده است که از اوایل قرن چهارده شمسی تا کنون در زمینه طراحی معماری کمتر موفق به نظریه پردازی هایی شده ایم که مورد استقبال جامعه حرفه ای قرار گیرد. در این مقاله سعی می شود که به معماری مدرن بپردازیم به دلیل گستردگی موضوع در دو پاورپوینت به این موضوع پرداخته می شود فهرست مطالب ارائه شده در این پاورپوینت در ادامه ارائه شده است. .

فهرست:

عنوان : معماری مدرن  (بخش دوم) معماری مدرن متعالی کانستراکتیویسم تصویر ماکت بنای یادبود ولادیمیر تاتلین تصویر ساختمان روزنامه پراودا اثر الکساندر وسنین لکوربوزیه تصویر مجموعه چندیگار تصویر مجموعه برازیلیا تصویر ویلا ساوا معماری ارگانیک تصویر خانه روبی شیکاگو تصویر خانه آبشار فرانک لوید رایت تصویر پارک جمشیدیه هوشنگ سیحون معماری مدرن متأخر: تصویر دانشکده ییل، پل رودولف تصویر شهرک اکباتان .

دانلود پروژه معماری مدرن (بخش دوم)

.  /> <span style=دانلود pdf دانلود پروژه معماری مدرن  /> <strong>رمز فایل فشرده:</strong> <a style=www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)  /> <a style=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.  /> <strong>حجم فایل در حالت فشرده: 835  </strong>KB</span>
<p style= /></strong> <a style=دانلود پاورپوینت دانلود پروژه معماری مدرن

——————————————————————————— پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی

دانلود پروژه جرثقیل و انواع آن

دانلود پاورپوینت سازه های چوبی

دانلود پاورپوینت مصالح عایق در و پنجره

دانلود پاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان

———————————————————————————.  width= فروشگاه فایل.