ورمیکس- جی - سازه برتر



ورمیکس- جی

ورمیکس – جی, ورمیکس,ورمیکس چیست؟,ویژگیهای ورمیکس – جی, اجرای ورمیکس – جی, مزایای ورمیکس – جی, ورمیکس – جی عایق حرارت,ملات های ساختمانی نوین, ملات های ساختمانی جدید, مصالح ساختمانی نوین, مصالح ساختمانی جدید, 

 

ورمیکس چیست؟

ورمیکس- جی یک مخلوط پیش آمیخته در کیسه های 25 کیلوگرمی است که پس از ترکیب با آب بصورت ملات در آمده که پس از اجرا برروی سطوح و خشک شدن، به عایق حرارتی، صوتی سبک و نسوز تبدیل می شود.

ویژگیهای ورمیکس- جی

سبک - عایق حرارت - عایق صوت - ضد حریق - ضد شوره (برای جلوگیری از نشست شوره به سطح) - 100% معدنی

اجرای ورمیکس- جی

  • ورمیکس- جی در محل اجرا فقط با آب مخلوط شده و توسط دستگاه پاشش یا ماله برروی سطوح (دیوار، سقف) اجرا می شود. - هر 5 کیلو ورمیکس- جی یک مترمربع به ضخامت 1 سانتیمتر را پوشش می دهد. - ورمیکس- جی برروی کلیه مصالح ساختمانی (سفال، آجر، بلوک سیمانی وگچ) قابل اجرا می باشد. - ورمیکس- جی به عنوان یک ملات سبک به راحتی بر روی رابیتس قابل اجراست. - پس از اجرای ورمیکس بر روی آن یک لایه نازک گچ سفید کاری انجام شده و سپس رنگ می گردد.
  •  
  • - ورمیکس- جی فقط در مکانهایی اجرا می شود که در شرایط جوی قرار نگیرد، (داخل ساختمان) و مناسب برای اجرا در خارج از ساختمان نیست. - در زمان اجرای ورمیکس- جی دمای هوا کمتر از 10- درجه سانتیگراد نباشد.
  •  
  • مزایای ورمیکس- جی - با اجرای ورمیکس- جی به عنوان عایق حرارت، اجرای گچ و خاک در ساختمان حذف می گردد. - اجرای ورمیکس- جی نیاز به تیم تخصصی ندارد و همانند ملاتهای ساختمانی اجرا می شود. - ورمیکس- جی 70% از گچ و خاک سبک تر است به همین علت باعث کاهش وزن ساختمان می شود. - ورمیکس- جی پس از اجرا هیچگاه ترک نمی خورد. - ورمیکس- جی قابلیت اجرا در ساختمانهای در حال سکونت را نیز دارد. - بعلت ملات بودن، ورمیکس- جی عایق حرارتی یکپارچه می باشد و عیوب ایجاد پل های حرارتی را در عایق های دیگر ندارد.
  •  


  1. هومن توسکی

    در مورد سطوح سیمانی و فلزی چطور ! آیا میتوان در مجاورت سیمان یا بر روی فلز کار کرد یا مثل گچ نباید در مجاورت سیمان یا آماتور ها باشد ؟