آشپزخانه شاداب تر با اصول فنگ شویی! - سازه برتر



آشپزخانه شاداب تر با اصول فنگ شویی,اصول فنگ شویی,فنگ شویی,

آشپزخانه شاداب تر با اصول فنگ شویی!

حضور انرژی مثبت در هر فضایی از دکوراسیون داخلی شما لازم و ضروری است. قوانین فنگ شویی که بیشتر آنها بر مبنای کاربرد، ایمنی و نظافت فضا تعریف شده اند به شما کمک می کنند بتوانید فضایی مطابق با نیازهای خود و در حقیقت مملو از انرژی مثبت ایجاد کنید. البته نیازی نیست تمام این موارد را همزمان در دکوراسیون آشپزخانه خود اجرا کنید. اما می توانید برخی از مهمترین آن ها را در برای فضای آشپزخانه خود تعریف کنید و قلب خانه ی خود را سرشار از انرژی مثبت نمایید. با این مطلب ما همراه باشید تا با هم قوانین فنگ شویی در آشپزخانه را یاد بگیریم. .

فنگ شویی در آشپزخانه: طبقه بندی و نظم دهی

فضای آشپزخانه را همواره تمیز و سازمان یافته و به دور از هرگونه ریخت و پاش نگه دارید. پس از انجام هر گونه فعالیتی زمانی را به مرتب کردن فضا و باز گرداندن ابزار خود به موقعیت اولیه شان و جمع کردن ظروف شسته شده از آبچکان اختصاص دهید. در فنگ شویی آشپزخانه هرگز طبقه بندی و نظم دهی فضای کابینت ها رو فراموش نکنید. نظم و ترتیب اولین راه حل در ایجاد انرژی مثبت در فضای داخلی شماست. . آشپزخانه شاداب تر با اصول فنگ شویی,اصول فنگ شویی,فنگ شویی, .

فنگ شویی در آشپزخانه: روشنایی و نورپردازی

میزان روشنایی و نور کافی و طبیعی برای هر فضایی اهمیت ویژه دارد. بنابراین بهتر است آشپزخانه در محلی از خانه باشد که نوردهی کافی داشته باشد. اما این موضوع گاهی از دسترس ما خارج است اگر چنین است با کمک نورهای مصنوعی روشنایی مناسب را برای فضای داخلی تان ایجاد کنید. با این کار مانع از ایجاد احساس خستگی و افسردگی در فضای آشپزخانه خود شوید. توجه داشته باشید که این نور مصنوعی باید در سرتاسر فضای آشپزخانه شما جریان داشته باشد نه صرفا فضای میز کار و ... . آشپزخانه شاداب تر با اصول فنگ شویی,اصول فنگ شویی,فنگ شویی, .

فنگ شویی در آشپزخانه: رنگ

رنگ ها یکی از مهمترین عناصر فوران انرژی در دکوراسیون داخلی است. درست است که انتخاب رنگ در فضای داخلی تا حد زیادی بسته به سلیقه ی شماست اما باید توجه داشته باشید که رنگ های تیره اتاق را سنگین و انرژی منفی را در فضا نگه می دارد. همچنین وسایل استیل در کنار رنگ های تیره و براق فضای آشپزخانه شما را تا حد زیادی سرد می کند بنابراین بهتر است قواعد تعادل و ترکیب رنگ را درفضای داخلی آشپزخانه تان رعایت کنید و مانع ایجاد جریان انرژی منفی در این فضا شوید. . آشپزخانه شاداب تر با اصول فنگ شویی,اصول فنگ شویی,فنگ شویی, .

فنگ شویی در آشپزخانه: محل قرار گیری وسایل

برای قرار دادن وسایل بزرگ مانند اجاق گاز، سینک و یخچال و ... در فضای آشپزخانه تان از قوانین فنگ شویی استفاده کنید. "بر اساس اصول فنگ شویی و تاثیر عناصر پنج گانه آن بر یکدیگر، عنصر آب و آتش نباید در ارتباط مستقیم با یکدیگر باشند." بنابراین اجاق گاز و ماشین ظرفشویی یا سینک نباید به طور مستقیم در کنار یکدیگر قرار داده شوند زیرا تقابل آب و آتش، ایجاد تنش می کند. عنصر اعتدال این دو عنصر چوب است. بنابراین می توانید از کابینت یا قفسه های چوبی بین این دو عنصر استفاده کنید یا عنصری سبز بین این دو عنصر قرار دهید. . آشپزخانه شاداب تر با اصول فنگ شویی,اصول فنگ شویی,فنگ شویی, . تا جایی که ممکن است از مایکروفر در فضای آشپزخانه استفاده نکنید، زیرا باعث تخریب انرژی مثبت فضا می شود. اما در زندگی مدرن امروزی حضور این وسیله پر کاربرد لازم و ضروری است بنابراین اگر بر این کار اصرار دارید، مطمئن شوید مایکروفر در جایی نزدیک به بالای اجاق گاز نصب نشده باشد. . آشپزخانه شاداب تر با اصول فنگ شویی,اصول فنگ شویی,فنگ شویی, . سینک ظرف شویی، یخچال و ماشین لباس شویی را هم نباید مجاور اجاق گاز قرار دهید، بهترین طرز قرار گیری یخچال، سینک ظرف شویی و اجاق گاز به صورتی است که این سه شئ، سه راس یک مثلث را بسازند. در این صورت فرد کمترین انرژی را صرف دسترسی به آن ها می کند. . آشپزخانه شاداب تر با اصول فنگ شویی,اصول فنگ شویی,فنگ شویی, . از نگه داشتن آب در داخل کتری و سماور خودداری کنید، زیرا قرار دادن آب راکد برای مدت طولانی روی اجاق گاز از نظر قواعد فنگ شویی باعث بروز افسردگی می شود. از این آب برای آبیاری گل و گیاهتان استفاده کنید و یا از آن برای پخت و پز استفاده نمایید. . آشپزخانه شاداب تر با اصول فنگ شویی,اصول فنگ شویی,فنگ شویی, .

فنگ شویی در آشپزخانه: استفاده از گیاهان خانگی

انتخاب و استفاده از گل و گیاه را در فضای آشپزخانه خود فراموش نکنید. توجه کنید که گیاهان تیغ دار را برای فضای آشپزخانه خود انتخاب نکنید، چرا که زوایای تیز به طور کلی با قوانین فنگ شویی مغایر است. . آشپزخانه شاداب تر با اصول فنگ شویی,اصول فنگ شویی,فنگ شویی, .

آشپزخانه شاداب تر با اصول فنگ شویی!

. منبع : beytoote.com .  /> <a style=دانلود pdf آشپزخانه شاداب تر با اصول فنگ شویی!  

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی مدرن در تری دی مکس به زبان فارسی

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی کلاسیک در تری دی مکس به زبان فارسی

. ————————————————————————

مجموعه تصاویر دکوراسیون داخلی | تصاویر معماری داخلی

دارای طرح هایی زیبا و کاربردی برای استفاده در دکوراسیون منزل و محل کار متناسب با نیاز خانواده های ایرانی ایده هایی جدید برای طراحان دکوراسیون داخلی طراحی و اجرای دکوراسیونی شیک و منحصر بفرد برای سلیقه های متفاوت گردآوری شده از بهترین و جدیدترین طراحی های روز دنیا بیش از ۷۷۰۰ تصویر از فضاهای داخلی حجم: ۱۰ گیگ ارائه شده در ۳ DVD برای دریافت آلبوم دکوراسیون داخلی اینجا کلیک کنید. ————————————————————————