دانلود پروژه بررسی مشخصات بتن غلتکی - سازه برتر



دانلود پروژه بررسی مشخصات بتن غلتکی و استفاده از آن در ساخت روسازی راهها, پروژه بررسی مشخصات بتن غلتکی و استفاده از آن در ساخت روسازی راهها, بررسی مشخصات بتن غلتکی و استفاده از آن در ساخت روسازی راهها,

دانلود پروژه بررسی مشخصات بتن غلتکی و استفاده از آن در ساخت روسازی راهها

در این بخش از سازه برتر پروژه بررسی مشخصات بتن غلتکی و استفاده از آن در ساخت روسازی راهها در ۵۳ صفحه با فرمت pdf تهیه شده که در ادامه بخشی از متن و فهرست آن برای مشاهده قرار داده شده , همچنین لینک دانلود pdf و پاورپوینت بررسی مشخصات بتن غلتکی و استفاده از آن در ساخت روسازی راهها نیز در انتهای این مطلب قرار داده شده است. .

چکیده:

یکی از انواع مصالحی که در چند دهه اخیر جهت استفاده در ساخت روسازی مسیر راه گسترش داده شده است، بتن غلتکی (RCC) می­ باشد. روسازی ساخته شده از بتن غلتکی (RCCP) می­تواند برای مسیرهای با ترافیک سبک و همچنین مسیرهای با ترافیک سنگین استفاده شود و رویه بتن غلتکی مورد استفاده در این نوع روسازی دارای خصوصیاتی نظیردوام زیاد،هزینه­های ساخت کم وتعمیرات ونگهداری درسطوح کم است. در این مقاله ویژگی­های این بتن مورد بررسی قرار گرفته است و استفاده از آن در روسازی راه­ها ارزیابی شده است. با توجه به مطالعه صورت گرفته، ملاحظه می­ شود که روسازی بتن غلتکی در مقایسه با روسازی انعطاف­ پذیر که استفاده از آن در ایران رایج است، دارای هزینه به مراتب کمتری می­ باشد و می­ توان از مصالح سیمانی نظیر خاکستر بادی و میکروسیلیس که استفاده از آنها در بتن معمولی رایج است، در ساخت بتن غلتکی نیز استفاده کرد. همچنین خرابی­های بوجود آمده در روسازی بتن غلتکی در مقایسه با روسازی انعطاف­ پذیر به ویژه برای مسیرهای با ترافیک سنگین بسیار کمتر هستند. به علاوه برخی از مسائل مربوط به اجرای روسازی بتن غلتکی نظیر زبری سطح راه می ­تواند بوسیله اعمال یک لایه روکش نازک آسفالتی روی لایه بتن غلتکی و یا سنگ­زنی آنبرطرف شود. .

فهرست:

عنوان ۱. مقدمه ۲. ویژگی¬های بتن غلتکی جهت استفاده به عنوان لایه رویه روسازی راه ۳. زبری سطح روسازی¬های ساخته شده از بتن غلتکی ۴. مقایسه اقتصادی و عملکردی روسازی بتن غلتکی و روسازی بتن آسفالتی ۵. درزها در روسازی بتن غلتکی ۶. نتیجه¬گیری .

دانلود پروژه بررسی مشخصات بتن غلتکی و استفاده از آن در ساخت روسازی راهها

.  /> <a style=دانلود pdf بررسی مشخصات بتن غلتکی و استفاده از آن در ساخت روسازی راهها  /> <strong>رمز فایل فشرده:</strong> <a style=www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)  /> <a style=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.  /> <strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong> 593 KB</span>

<span style= /> <span style=دانلود پاورپوینت بررسی مشخصات بتن غلتکی و استفاده از آن در ساخت روسازی راهها . ——————————————————————————— پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت حوادث ناشی از کار

دانلود پاورپوینت پیدایش ترک در ساختمان

دانلود پاورپوینت کلیسای چوپان

دانلود پاورپوینت ساختمان LSF

دانلود پاورپوینت طراحی اقلیمی گرم و خشک

———————————————————————————.  width= فروشگاه فایل.