دانلود پروژه آشنایی با عوامل موثر در طرح رو سازی - سازه برتر



دانلود پروژه آشنایی با تعریف ، هدف و عملکرد ، قشر اساس و عوامل موثر در طرح رو سازی,پروژه آشنایی با تعریف ، هدف و عملکرد ، قشر اساس و عوامل موثر در طرح رو سازی,آشنایی با تعریف ، هدف و عملکرد ، قشر اساس و عوامل موثر در طرح رو سازی,

دانلود پروژه آشنایی با عوامل موثر در طرح رو سازی

در این بخش از سازه برتر دانلود پروژه آشنایی با تعریف ، هدف و عملکرد ، قشر اساس و عوامل موثر در طرح رو سازی در 32 صفحه تهیه شده که در ادامه بخشی از متن و فهرست آن را برای دانلود قرار داده ایم. همچنین لینک دانلود پاورپوینت آشنایی با تعریف ، هدف و عملکرد ، قشر اساس و عوامل موثر در طرح رو سازی نیز در انتهای این مطلب قرار داده شده است. .

مقدمه:

روسازی راه سازه ای است که بر روی آخرین لایه متراکم شده خاک زمین طبیعی موجود یا اصلاح شده، خاکریزی ها، یا کف برش های خاکی و یا سنگی که به طور کلی بستر روسازی نامیده می شود، قرار می گیرد. روسازی معمولاً متشکل از قشرهای مختلف نظیر زیراساس، اساس و لایه های آسفالتی یا بتنی و یا ترکیبی از آنهاست که هر یک تابع مشخصات فنی و دارای ضخامت معینی است. زمین طبیعی، بستر خاکریزی های آماده شده راه، کف برش های خاکی و یا سنگی، حتی در شرایط کاملاً متراکم و خوب دانه بندی شده، مقاومت کافی برای تحمل بارهای وارده از چرخ خودرو را در شرایط متغیر جوی ندارد. بارگذاری این گونه خاک ها موجب شکست برشی و ایجاد تغییرشکل های دائم بیش از اندازه برای آنها می شود. روسازی، از بروز و ظهور آسیب دیدگی های فوق جلوگیری نموده و عبور و مرور راحت، سریع، مطمئن، ایمن و بدون گرد و غبار را در یک سطح هموار فراهم می کند به پاورپوینت این در تعریف ، هدف و عملکرد ، قشر اساس وعوامل موثر در طرح رو سازی پردازیم. .

فهرست:

_۱ تعریف – ۲ هدف از روسازی – ۳عملکرد روسازی -۴قشرهای آسفالتی شکل -۴-۱ مقاومت سایشی -۴-۲ همواری سطح و تاب لغزشی -۴-۳ ناتراوائی  نفوذ ناپذیری -۴-۴ مقاومت باربری -۴-۵ نیمرخ روسازی آسفالتی -۵عوامل موثر در طرح روسازی ۵-۱ ویژگی های خاک بستر روسازی ۵-۲ ویژگی های لایه های روسازی ۵-۳ شرایط جوی ۵-۴ شرایط جغرافیائی ۵-۵ ترافیک ۵-۶ عمر طرح ۵-۷ هزینه طرح .

دانلود پروژه آشنایی با تعریف ، هدف و عملکرد ، قشر اساس وعوامل موثر در طرح رو سازی

.  /> <a href=دانلود pdf آشنایی با تعریف ، هدف و عملکرد ، قشر اساس وعوامل موثر در طرح رو سازی  /> <strong>رمز فایل فشرده:</strong> <a style=www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)  /> <a style=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.  /> <strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong> ۱٫12 KB</span>

<strong><a href= /></a> <a href=دانلود پاورپوینت آشنایی با تعریف ، هدف و عملکرد ، قشر اساس وعوامل موثر در طرح رو سازی . ——————————————————————————— پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت حوادث ناشی از کار

دانلود پاورپوینت پیدایش ترک در ساختمان

دانلود پاورپوینت کلیسای چوپان

دانلود پاورپوینت ساختمان LSF

دانلود پاورپوینت طراحی اقلیمی گرم و خشک

———————————————————————————.  width= فروشگاه فایل.