استفاده از آبنما در دکوراسیون - سازه برتر



استفاده از آبنما در دکوراسیون,آبنما در دکوراسیون,دکوراسیون,

استفاده از آبنما در دکوراسیون

آبنما ها حس آرامش و طراوت را در فضای دورهمی ها برایتان فراهم می کنند. وجود آبنماهای دیواری در فضای نشیمن (پاسیو) موجب میود نغمه آب را در نزدیک تریف فاصله خود حس کنید. فضای مناسبی برای آبنما در خانه پیدا کنید. دقت کنید باید این فضا به خوبی در معرض دید باشد و خللی در رفت و آمد در فضای نشیمن ایجاد نکند. ابنما های توکار می توانند بخشی از دیوار فضای نشیمن باشند و فضای داخلی را اشغال نکنند. اگر علاقه دارید با تغییر دکوراسیون منزل خود از این روش استفاده کنید بهتر است قبل از آن با متخصص دکوراسیون داخلی مشورت کنید. در غیر اینصورت امکان ایجاد حفره در برخی از دیوارها (دیوار های باربر) وجود ندارد و موجب بروز اشکال در سازه ساختمان خواهد شد. اگر نشیمن خانه شما بزرگ است و میخواهید در آن تفکیک فضا ایجاد کنید میتوانید از دیواره های آبی یا همان آبنما هایی استفاده کنید که امکان قرارگیری در وسط فضا را دارند این کار تنها با نصب دریچه های آب در سقف و بستر جمع آوری آن در کف امکان پذیر است. البته این کار نیازمند برنامه ریزی و طراحی سیستم های تاسیساتی آبرسانی در سقف و کف است. . استفاده از آبنما در دکوراسیون,آبنما در دکوراسیون,دکوراسیون, . امروزه طراحان ایده های متفاوت و جذابی برای استفاده از فضای زیر پله ارائه می دهند. فضایی با ارتفاع کم و تنها با اشغال بخشی از خانه می تواند به فضایی کاربردی تبدیل شود. آبنماهای مدرن به زیبایی و راحتی می توانند با فضای روشویی در دکوراسیون سرویس بهداشتی ترکیب شوند. .

آوردن آبنمای فضای بیرونی به داخل منزل:

با وجود دریچه ای در دیوار براحتی می توانید حوض مشترک برای فضای داخلی و بیرونی منزل خود داشته باشید. امکان داشتن چنین فضایی به طراحان پلان و همنشینی فضا ها در آن وابسته خواهد بود با این ایده طراحی فضای بیرونی بر طراحی فضای داخلی نیز تاثیرگذار خواهد بود. . استفاده از آبنما در دکوراسیون,آبنما در دکوراسیون,دکوراسیون, .

طراحی آبنما در فضا های اداری:

طراحی آبنما تنها مختص فضاهای مسکونی و دکوراسیون منزل نیست شما ساعت های بسیار زیادی از روز را در محل کار خود به سر می برید و تحت فشار کار قرار می گیرید. یکی از راه های ایجاد آرامش در فضاهای اداری آوردن آبنما، حضور آب و قرار دادن آنها در کنار گیاهان است. .

استفاده از آبنما در طراحی لابی ساختمان های بزرگ

لابی ساختمان های بزرگ فضایی است که ساکنین و مراجعه کنندگان از آن وارد می شوند. این لابی ها معمولا مساحت بسیار زیادی به خود اختصاص می دهند بنابر این مکان مناسبی برای آبنما های زیبا هستند. . استفاده از آبنما در دکوراسیون,آبنما در دکوراسیون,دکوراسیون, .

استفاده از آبنما در دکوراسیون

.  /> <a href=دانلود pdf استفاده از آبنما در دکوراسیون .

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی مدرن در تری دی مکس به زبان فارسی

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی کلاسیک در تری دی مکس به زبان فارسی

. ————————————————————————

مجموعه تصاویر دکوراسیون داخلی | تصاویر معماری داخلی

دارای طرح هایی زیبا و کاربردی برای استفاده در دکوراسیون منزل و محل کار متناسب با نیاز خانواده های ایرانی ایده هایی جدید برای طراحان دکوراسیون داخلی طراحی و اجرای دکوراسیونی شیک و منحصر بفرد برای سلیقه های متفاوت گردآوری شده از بهترین و جدیدترین طراحی های روز دنیا بیش از ۷۷۰۰ تصویر از فضاهای داخلی حجم: ۱۰ گیگ ارائه شده در ۳ DVD برای دریافت آلبوم دکوراسیون داخلی اینجا کلیک کنید. ————————————————————————