دانلود پروژه دوام بلند مدت بتن ساخته شده با سیمان - سازه برتر



دوام بلند مدت بتن ساخته شده با سیمان,دانلود پی دی اف دوام بلند مدت بتن ساخته شده با سیمان,پی دی اف دوام بلند مدت بتن ساخته شده با سیمان,

دانلود پروژه دوام بلند مدت بتن ساخته شده با سیمان های مختلف در شرایط ساحلی

در این بخش از سازه برتر دانلود پروژه دوام بلند مدت بتن ساخته شده با سیمان در 41 صفحه تهیه شده که در ادامه بخشی از متن و فهرست آن را برای دانلود قرار داده ایم.

همچنین لینک دانلود پاورپوینت ساختمان های پیش ساخته دوام بلند مدت بتن ساخته شده با سیمان نیز در انتهای این مطلب قرار داده شده است.

.

چکیده:

امروزه اکثر سازه های عمرانی را سازه های از جنس فولاد تشکیل می دهند اما استفاده از سازه های بتنی نیز روز به روز در حال افزایش است. با این حال در سازه های از جنس بتن در اثر رعایت نکردن اصول ساخت بتن به منظور دوام بتن پس از گذشت مدت زمان اندکی از بهره برداری ، خوردگی هزینه های هنگفتی بر ساختمان سازه اعمال می کند، که حتی در برخی موارد ساخت مجدد سازه نسبت به ترمیم آن اقتصادی تراست . این قضیه در مورد سازه های در معرض آب دریا بحرانی تراست وعمر مفید سازه های ساحلی جنوب کشورتاییدی بر این امرمی باشد . در این حال بهترین کار انجام تحقیقات لازم برای شناخت عوامل خوردگی و راه های کاهش آن می باشد ، که استفاده از این راهکارها موجب کاهش هزینه های ثانویه جهت ترمیم سازه می گردد . در نتیجه امروزه خوردگی به عنوان عاملی که شدیداً سازه بتنی را تحت تاثیر قرار می دهد بسیار مورد توجه قرار گرفته است .

. مقدمه:

ساخت سازه هایی با دوام زیاد در شرایط ساحلی از عمده ترین معضلات بتن سازی می باشد. اکثر سازه های ساحلی به علت نفوذ کلرید و خوردگی میلگردهای واقع در بتن آسیب می بینند و ساختارهای میکروسکپی بتن در اثر ایجاد محصولات واکنش هیدراته شدن سیمان و آب دریاکه غالباً CO2 محلول در آب و نمکهای منیزیم مانند MgCl2 و MgSo4 می باشند ، آسیب می بینند. سرعت تخریب بتن به نوع سیمان و نسبت آب به سیمان و چنین عواملی بستگی پیدا می کند. به منظور قضاوت در مورد اثرانواع مختلف سیمان بر دوام طولانی مدت بتن ، آزمایشاتی بر روی نمونه های ۳۰ ساله که با انواع مختلف سیمان ساخته شده، انجام گرفته است . در این پاورپوینت به بررسی نتایج آزمایشات انجام شده بر روی نمونه های بتنی ۳۰ ساله نگهداری شده در شرایط ساحلی که توسط یک گروه محقق ژاپنی انجام گرفته است ، می پردازیم .

. فهرست:

عنوان چکیده مقدمه مواد مصرفی و نسبت اختلاط ابعاد نمونه ها و شرایط نگهداری نتایج آزمایش ها و بررسی آن عمق کربناسیون مقاومت فشاری نفوذ کلرید برآورد فیزیکی خوردگی ساختار میکروسکپی ملات هیدراته شده سطح تماس ملات – فولاد نتیجه گیری

.

دانلود پروژه دوام بلند مدت بتن ساخته شده با سیمان های مختلف در شرایط ساحلی

.

 /> دانلود pdf ساختمان های پیش ساخته</strong></a></span></p>
<p style= /> <strong>رمز فایل فشرده:</strong> <a style=www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)

 /> <a style=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

 /> <strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong> 914 KB</span></p>
<p style= /></strong> <strong>د</strong><strong>انلود پاورپوینت ساختمان های پیش ساخته</strong></a></span></p>
<p style=.

———————————————————————————

پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت حوادث ناشی از کار

دانلود پاورپوینت پیدایش ترک در ساختمان

دانلود پاورپوینت کلیسای چوپان

دانلود پاورپوینت ساختمان LSF

دانلود پاورپوینت طراحی اقلیمی گرم و خشک

———————————————————————————.

 width=

فروشگاه فایل