دانلود پروژه آشنایی با دیوارهای کناف - سازه برتر



آشنایی با دیوار های کناف, دانلود پی دی اف آشنایی با دیوار های کناف,پی دی اف آشنایی با دیوار های کناف,

دانلود پروژه آشنایی با دیوارهای کناف

در این بخش از سازه برتر دانلود پروژه آشنایی با دیوارهای کناف در 41 صفحه تهیه شده که در ادامه بخشی از متن و فهرست آن را برای دانلود قرار داده ایم.

همچنین لینک دانلود پاورپوینت آشنایی با دیوارهای کناف نیز در انتهای این مطلب قرار داده شده است.

. مقدمه:

کناف در واقع نام خانواده و موسسه ای با فعالیت هایی در سطح بین المللی و ویژگی های ممتاز میباشد . این شرکت علاوه بر گستردگی و وسعت خود یک موسسه خانوادگی اصیل بوده که این موضوع عامل مهمی در رشد و پیشرفت چشمگیر آن است . صفحات روکش دار گچی در طی یک فرآیند به هم پیوسته تولید میشود . دو غاب گچی که مخلوطی از گچ استاکو  ، آب و سایر افزودنیهای مورد نیاز است پس از مخلوط شدن در مخلوط کن بوسیله خروجی های متعدد در روی کاعذ مخصوص پخش میشود . در این وضعیت کاغذ زیرین ، سطح رویی و کاغذ فوقانی ریا، سطح پشتی صفحات تولید شده را تشکیل میدهد . صفحه تولیدی با عبور از قطعات و مراحل مختلف دارای نوع لبه و ضخامت مورد نیاز خواهد شد. انواع س‍‍یستمها‍‍ی کناف ۱.دیوارهای جدا کننده کناف ۲.دیوارهای پوششی کناف ۳.سقفهای کاذب ۴.سیستمهای حفاظت ساختمان در برابر حریق در این پاورپوینت به دیوارهای جدا کننده کناف و دیوارهای پوششی کناف می پردازیم.

. فهرست:

عنوان مقدمه -۱دیوارهای جداکننده کاربرد ها‍‍ی ویژه دیوارهای جدا کننده کناف الف. دیوار خارجی ساختمان ب. دیوار تأسیساتی پ- د‍ یوار چاه آسانسور: ت‌-   دیوار مقاوم در برابر اشعه ا‍‍ یکس: ث . دیوار ها‍ ی تزئ‍‍ین‍‍ی و دکورات‍یو ج. دیوار مقاوم در برابر حریق ۲. دیوارها‍‍ی پوشش‍‍ی کناف ۱-۲.دیوار پوششی بدون سازه : ۲-۲. دیوار پوششی با سازه : دیوار پوششی با سازه متصل به دیوار زمینه W623 دیوار پوششی با سازه مستقل از دیوار زمینه W625 , W626 , W628 , W629 , W630 کاربردها خواص حرارتی کاربردهای کناف در عایق کاری حرارتی عایق کاری حرارتی از خارج عایق کاری حرارتی از داخل مراحل نصب مزایای دیوارهای جدا کننده کناف

.

 /> <span style=دانلود pdf آشنایی با دیوارهای کناف

 /> <strong>رمز فایل فشرده:</strong> <a style=www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)

 /> <a style=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

 /> <strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong> 1,01 KB</span></p>
<p style= /></strong> <span style=دانلود پاورپوینت آشنایی با دیوارهای کناف

.

———————————————————————————

پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت حوادث ناشی از کار

دانلود پاورپوینت پیدایش ترک در ساختمان

دانلود پاورپوینت کلیسای چوپان

دانلود پاورپوینت ساختمان LSF

دانلود پاورپوینت طراحی اقلیمی گرم و خشک

———————————————————————————.

 width=

فروشگاه فایل