اعلام قیمت نهایی مسکن مهر پردیس - سازه برتر



قیمت نهایی مسکن مهر پردیس به طور رسمی اعلام شد,اعلام قیمت نهایی مسکن مهر پردیس,مسکن مهر پردیس

اعلام قیمت نهایی مسکن مهر پردیس

براساس اعلام رسمی شرکت عمران شهرهای جدید، سهم آورده متقاضی بدون احتساب تسهیلات بانکی و با در نظر گرفتن تیپ بلوک ها و متراژ واحدها در پروژه امیرساوالان کومه A, B, C واقع در زون 2 فاز 8 شهر جدید پردیس، حداقل 562 و حداکثر 674 میلیون ریال تعیین شده است.

شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد: به دنبال افتتاح تعداد 4550 واحد در فاز 11 و  تعداد 1134 واحد در فاز 3 در سال جاری ، قیمت نهایی این پروژه ها تعیین و به این ترتیب گامی مهم در مسیر رفع مشکلات برداشته شد.

دراین رابطه تلاش شده است با استفاده از دستورالعمل های یکسان ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی و با بهره گیری از منابع داخلی شرکت عمران پردیس، قیمت نهایی پروژه ها به نحوی تعیین شود که ضمن واقعی بودن ، امکان اتمام آنها نیز فراهم شد.

همچنین با جدیت تلاش شده است وضعیت مالی متقاضیان در نظر گرفته شده و بخش قابل توجهی از هزینه ها ، به جای دریافت از متقاضیان، از محل منابع داخلی شرکت عمران شهر جدید پردیس تامین شود.

لازم به توضیح است سهم آورده متقاضی بدون احتساب تسهیلات بانکی و با در نظر گرفتن تیپ بلوک ها و متراژ واحدها در پروژه امیرساوالان کومه A, B, C واقع در زون 2 فاز 8 شهر جدید پردیس، حداقل 562 و حداکثر 674 میلیون ریال تعیین شده است.

درضمن این شرکت در نظر دارد به زودی  برای آن دسته از متقاضیانی که حداقل مبلغ 495 میلیون ریال از سهم آورده خود را واریز کنند. براساس میزان واریزی و اولویت افتتاح اقدام به دعوت از متقاضیان محترم جهت  صدور و تحویل قرارداد پیش فروش  کند.

همچنین سهم آورده متقاضی بدون احتساب تسهیلات بانکی و با در نظر گرفتن تیپ بلوک ها و متراژ واحدها در پروژه پردیس سازان نوید واقع در زون 3 فاز 8 شهر جدید پردیس، حداقل 585 و حداکثر 602 میلیون ریال تعیین شده است.

درضمن این شرکت در نظر دارد به زودی برای آن دسته از متقاضیانی که حداقل مبلغ 495 میلیون ریال از سهم آورده خود را واریز نمایند براساس میزان واریزی و اولویت افتتاح اقدام به دعوت از متقاضیان محترم جهت  صدور و تحویل قرارداد پیش فروش  کند.

همچنین در اطلاعیه دیگری از سوی این شرکت آمده است: به دنبال افتتاح تعداد 4550 واحد در فاز 11 و  تعداد 1134 واحد در فاز 3 در سال جاری ، قیمت نهایی تمامی پروژه های در حال اجرا در این دو فاز، تعیین و به این ترتیب گامی مهم در مسیر رفع مشکلات برداشته شد.

دراین رابطه تلاش شده است با استفاده از دستورالعمل های یکسان ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی و با بهره گیری از منابع داخلی شرکت عمران پردیس، قیمت نهایی پروژه ها به نحوی تعیین شود که ضمن واقعی بودن ، امکان اتمام آنها نیز فراهم شد.

لازم به توضیح است سهم آورده متقاضی بدون احتساب تسهیلات بانکی و با در نظر گرفتن تیپ بلوک ها و متراژ واحدها ، حداقل 419 و حداکثر 435 میلیون ریال تعیین شده است.

درضمن این شرکت در نظر دارد از تاریخ 20/09/95  برای آن دسته از متقاضیانی که حداقل مبلغ 359 میلیون ریال از سهم آورده خود را واریز کند. براساس میزان واریزی و اولویت افتتاح اقدام به دعوت از متقاضیان محترم جهت  صدور و تحویل قرارداد پیش فروش  کند.

.

منبع: ایلنا

.

برای مطالعه اخبار عمرانی اینجا کلیک کنید

برای مطالعه اخبار نظام مهندسی اینجا کلیک کنید

———————————————————————————

پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت بررسی پی گسترده و شمع، مهندسی پی

ضوابط صدور پروانه برای قطعات تفکیکی بیش ۱۰۰۰ متر مربع

مراحل طراحی و اجرای یک ساختمان بطور کامل

قوانین و اصولات کلی برای ساخت یک بیمارستان

آئین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان

———————————————————————————

.

 width=

فروشگاه فایل.