پیشرفت بالای ۹۰ درصدی مسکن مهر پرند - سازه برتر



پیشرفت بالای ۹۰ درصدی مسکن مهر پرند,مسکن مهر پرند,مسکن مهر,

پیشرفت بالای ۹۰ درصدی مسکن مهر پرند/ مترو پرند در انتظار تجهیز شهرداری

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند اعلام کرد: مسکن مهر پرند بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بالغ بر ۶۲ هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده و در حال تحویل است و مترو شهر پرند نیز از سوی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند تا ۹۷ درصد از نظر فیزیکی و ریل‌گذاری تجمیع شده و در انتظار تجهیز از سوی شهرداری تهران برای بهره‌برداری است.

سیدعلی اکبر طاهری - مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند  اظهار کرد: مسکن مهر شهر پرند به عنوان پایتخت مسکن مهر کشور با ۹۵ هزار واحد مسکونی که تا کنون بالغ بر ۶۲ هزار واحد آن تکمیل شده و به متقاضیان تحویل داده شده یا در حال تحویل است.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی مسکن مهر پرند بالای ۹۰ درصد است افزود: در زمینه زیرساخت اگر ارگان‌های موازی همکاری لازم را داشته باشند می‌توانیم هرچه سریعتر کار را انجام دهیم و مردم نیز بهتر است آورده‌های خود را تکمیل کنند تا کار با سرعت بیشتری انجام شود.

وی در خصوص احتمال افزایش تهسیلات مسکن در شهر پرند ادامه داد: در این زمینه نیز بانک مسکن همکاری مناسبی با شهر پرند داشته و امروز جلسه‌ای با حضور قائم مقام وزیر مسکن و شهرسازی داریم تا بتوانیم برای سایت‌های باقی مانده که از نظر ریالی نیاز به مبالغ بالایی دارد کمک ها و تسهیلات بانکی را افزایش دهیم.

.

راه‌اندازی مترو پرند در انتظار تجهیز شهرداری

وی اعلام کرد: در زمینه مترو تا سال ۱۳۹۲ که در اختیار وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران پرند بود پیشرفت فیزیکی بالای ۹۷ درصد از طریق زیرساختی و ریلی داشت و به شهرداری تهران تحویل داده شد اما در حال حاضر در انتظار تجهیز از سوی شهرداری تهران است که هم‌اکنون مترو مرقد امام تا فرودگاه امام خمینی در دستور کار شهرداری است که پس از آن نیز تکمیل مترو پرند در دستور کار قرار می گیرد.

وی همچنین در خصوص وضعیت شهر کوزو عنوان کرد: شهر کوزو با ۲۰ هزار واحد کار خود را آغاز کرده است که تاکنون ۱۲ هزار و ۹۰۰ واحد آن طی سنوات گذشته تحویل داده شده و ۷۰۰۰ واحد آن نیز تکمیل شده و مشکلی برای تحویل آن نداریم و متقاضیان ۴۸ ساعت پس از تحویل، نصبیات واحدهای انجام می شود.

وی گفت: مشکل اساسی در این زمینه شبکه ‌آب‌رسانی است که اگر انجام شود. کوزو از نظر ابنیه صد در صد پیشرفت داشته است. در زمینه حمل و نقل عمومی نیز ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده و شرکت راه‌آهن نیز قطار حومه‌ای آن را با ایرباس‌های جدید به صورت یک‌طرفه آغاز کرده است و سفرهای رفت و برگشت آن از ۱۰ بار به ۱۶ بار افزایش پیدا کرده است. بودجه‌ای حدود ۱۳۵ میلیارد تومان از منابع داخلی شرکت عمران پرند نیاز داریم تا بتوانیم قطار حومه‌ای پرند را تکمیل کنیم و این پروژه نیز در دستور کار قرار گرفته است. .

منبع: ایسنا

.

———————————————————————————

برای مطالعه اخبار عمرانی اینجا کلیک کنید

برای مطالعه اخبار نظام مهندسی اینجا کلیک کنید

———————————————————————————

پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت بررسی پی گسترده و شمع، مهندسی پی

ضوابط صدور پروانه برای قطعات تفکیکی بیش ۱۰۰۰ متر مربع

مراحل طراحی و اجرای یک ساختمان بطور کامل

قوانین و اصولات کلی برای ساخت یک بیمارستان

آئین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان

———————————————————————————

.

 width=

فروشگاه فایل.