دانلود رایگان گزارش کارآموزی ساختمان مسکونی - سازه برتر



دانلود رایگان گزارش کارآموزی ساختمان مسکونی

در این بخش از سایت سازه برتر گزارش کارآموزی ساختمان مسکونی را برای دانلود رایگان قرار داده ایم. این گزارش شامل آشنایی کلی با محل کارآموزی و مشخصات پروژه و شرح کارهای انجام شده در طی مدت کارآموزی است.

این گزارش کارآموزی مربوط به احداث ساختمان مسکونی با مشخصات: 5 طبقه مسکونی,2 طبقه پارکینگ,1 طبقه انبار و تاسیسات می باشد. محل کارآموزی یک زمین با متراژ 832 مترمربع واقع در میدان صادقیه بزرگراه اشرفی اصفهانی بعد از بزرگراه جلال آل احمد میباشد که در طی مدت کارآموزی عملیاتی همچون تجهیز کارگاه, پیاده سازی نقشه, گودبرداری, پی کنی, آرماتورگذاری پی و قالب بندی فونداسیون و نهایتا بتن ریزی فونداسیون انجام گرفت. فهرست مطالب ارائه شده در این گزارش کارآموزی عبارتند از :

 

دانلود رایگان گزارش کارآموزی ساختمان مسکونی

 

فهرست مطالب :

مقدمه

مشخصات پروژه

محل احداث پروژه

آماده سازی محوطه و تجهیز کارگاه

پیاده سازی نقشه گودبرداری

پی کنی و پی سازی

قالب بندی

آرماتوربندی

بتن سازی و بتن ریزی

فونداسیون

مشکلات بتن تازه

عکس های پروژه

 

 

عنوان: گزارش کارآموزی ساختمان مسکونی

فرمت: pdf

حجم: 1 MB

رمز: www.saze20.ir

دانلود با لینک مستقیم




ضمنا چندین مطلب مشابه و مرتبط با گزارش کارآموزی را در سایت سازه برتر قرار داده ایم که می توانید فایل این گزارش کارآموزی ها را بصورت رایگان دانلود کنید. برای دانلود فایل های بیشتر در خصوص گزارش کارآموزی ساختمان و گزارش کارآموزی عمران روی عنوان هر کدام کلیک کنید.

همچنین در صورتی که مایلید گزارش کارآموزی شما در سایت سازه برتر منتشر شود می توانید فایل آن را به ایمیل saze20.ir@gmail.com و یا در واتساپ به شماره 09192682620 ارسال نمایید و مشخصات خودتان را نیز بنویسید تا با نام خودتان در سایت سازه برتر منتشر کنیم.