دانلود پاورپوینت پارکت لمینت - سازه برتر



دانلود پاورپوینت پارکت لمینت,پاورپوینت پارکت لمینت,پارکت لمینت,

دانلود پاورپوینت پارکت لمینت

در این مطلب از سازه برتر پاورپوینت لمینت را برای دانلود قرار داده ایم که توضیحاتی در مورد مزایا و ویژگی های پارکت است از کاربران رنگی در نوار لبه پی وی سی: نوارهای PVC مخفف عبارت Polyvinyl chloride می باشد نوارهایی هستند که جهت افزایش مقاومت لبه های بیرون قطعه کار در برابر ضربه ورطوبت مورد استفاده قرار می گیرند.

این نوارها با ضخامت ، ابعاد ورنگهای مختلف به بازار عرضه می گردند و انتخاب برای هر استفاده خلاق و خوش ذوق را راحتر نموده و متناسب با فضای مورد نظر( کابینت آشپز خانه و دکوراسیون داخلی ) به کار برده می شوند البته چسباندن این نوار ها نیاز به چسب مخصوص گرانول(hotmeit)و دستگاه لبه چسبان دارد.

.

استفاده از رنگ در آشپز خانه

هرگز از قدرت جادوئی رنگ غافل نشوید، رنگ می تواند آشپز خانه شما را به فضایی تبدیل کند که مایل باشید همه وقتتان را در آنجا بگذرانید. _x000B__x000B_جذابیت و همراهی با زیبا ترین طرحهای چوب در قالب پارکتهای لمینت: پارکتها با طرحهای چوبی بی نظیر، چشم هر بیننده ای را به خود مجذوب می کند و احساسی طبیعی از چوب را به شما منتقل می نماید.

.

اجرای انواع پوششهای سلولزی

مزایای پوششهای سلولزی نسبت به پوششهای سنتی:تنوع بسیار زیاد در زیبایی و طراحی_x000B_گردو غبار را جذب نمی کند( دآنتی استاتیک)_x000B_عایق حرارتی (صرفه جویی در انرﮊ ی)_x000B_آکوستیک(عایق صدا) مناسب برای سالنها ی اجتماعات_x000B_به سرعت قابل اجرا و استفاده است_x000B_بدون بو و ایجاد حساسیت در حین اجرا وبعد از آن_x000B_قابلیت ترمیم موضعی با حداقل تفاوت با چسب ﮊاپنی

.

ویژگی های پارکت:

نصب سریع و آسان تنوع در طرح و رنگ مقاوم در برابر خراش مقاوم در برابر اجسام تیز مناسب برای منازل و ادارات

مقاوم در برابر اشعه های UV سازگار با محیط مناسب برای گرمایش از کف مقاوم در برابر سایش ضخامت HDF مقاوم در برابر لکه مقاوم در برابر حرارت (حتی ذغال افروخته)

.

 /> <a href=دانلود پاورپوینت پارکت لمینت  /> <strong>رمز فایل فشرده:</strong> <a style=www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)  /> <a style=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.  /> <strong>حجم فایل در حالت فشرده: </strong></span><span style=145 KB . ——————————————————————————— پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت حوادث ناشی از کار

دانلود پاورپوینت پیدایش ترک در ساختمان

دانلود پاورپوینت کلیسای چوپان

دانلود پاورپوینت ساختمان LSF

دانلود پاورپوینت طراحی اقلیمی گرم و خشک

———————————————————————————.  width= فروشگاه فایل.