دانلود مقاله مهندسی ارزش در احداث پل - سازه برتر



دانلود مقاله مهندسی ارزش در احداث پل,مقاله مهندسی ارزش در احداث پل,مهندسی ارزش در احداث پل,

دانلود مقاله مهندسی ارزش در احداث پل

در این مطلب از سازه برتر مقاله ای برایتان قرار داده ایم که با کمک آن آموزش ببینید که چگونه پل با هزینه کم و کیفیت بالا و مقاوم بسازید برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را در ادامه دانلود کنید. مهندسی ارزش فرآیندی است که بر بهبود کارکرد یک محصول از نظر کیفیت، زمان و گسترش دامنه کارکرد بدون افزایش هزینه ها متمرکز می شود. به دلیل بالا بودن هزینه پروژه های عمرانی، اجرای مهندسی ارزش در این پروژه ها حائز اهمیت است.

در این مقاله به شرح مراحل استفاده از این فرآیند برای ایجاد صرفه جویی در هزینه های پروژه احداث پل می پردازیم. ضمن معرفی مختصر پروژه مورد نظر، روند انجام مطالعه ارزش را بر روی آن شرح می دهیم.

مهندسی ارزش در این پروژه موجب 10 % کاهش هزینه و 30 % افزایش ارزش گردیده است. از دستاوردهای دیگر انجام این پروژه، پی بردن به این نکته است که مهندسی ارزش می تواند به جای بهبود کارکردها، کل سیستم را در جهت بهبود تغییر دهد.

.

مقدمه:

افزایش دوره ساخت پروژه های عمرانی به علت کمبود بودجه های کشور و در نتیجه معطل ماندن هزینه های انجام شده پروژه، زیان فراوانی را بر اقتصاد کشور وارد می کند. بازگشت سریعتر هزینه های سرمایه ای، به منظور کاهش زیان اقتصادی، ضروری بوده و مستلزم انجام سریعتر پروژه ها می باشد. شتابزدگی و بی توجهی برای بالا بردن سرعت اجرا موجب کمرنگ شدن مؤلفه های کیفی می شود. در نتیجه یکی از اهداف اجرایی پروژه های عمرانی(زمان به موقع،کیفیت بالا، هزینه مناسب) محقق نمی شود.

.

1 مهندسی ارزش

.

1-1- تعریف مهندسی ارزش

مهندسی ارزش مجموعه ای از تکنیک ها و روش هایی است که با نگرش سیستمی، کارکردهای اصلی و فرعی یک محصول را شناسایی کرده و ارزش هر کارکرد را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد. علاوه بر این، به عنوان یک ابزار مدیریتی در انتخاب بهترین( کم هزینه ترین) روش ایجاد این کارکردها در محصول مورد نظر به تصمیم گیران کمک می کند.

.

 /> <a href=دانلود مقاله مهندسی ارزش در احداث پل  /> <span style=رمز فایل فشرده: www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)  /> <a style=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.  /> <strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong> 127 KB</span>

<span style=. ——————————————————————————— پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت اقلیم در معماری

دانلود پاورپوینت تزئینات در معماری

دانلود پاورپوینت معماری اهرام ثلاثه مصر

دانلود پاورپوینت محوطه سازی

دانلود پاورپوینت تناسبات در معماری

——————————————————————————— .  width= فروشگاه فایل.