دانلود مقاله راهنمای نرم افزار جامع آباکوس - سازه برتر



دانلود مقاله راهنمای نرم افزار جامع آباکوس,مقاله راهنمای نرم افزار جامع آباکوس,راهنمای نرم افزار جامع آباکوس,

دانلود مقاله راهنمای نرم افزار جامع آباکوس

این بار کتاب آموزش نرم افزار آباکوس را برای کاربران گرامی سایت سازه برتر قرار داده و به معرفی و دانلود آموزش نرم افزار تحلیل اجزائ محدود آباکوس ABAQUS  می پردازیم این آموزش بسیار عالی در 833 صفحه و به زبان فارسی است اما برای آشنایی شما با این نرم افزار در زیر توضیحاتی آورده خواهد شد .  درمیان نرم افزارهای زیادی که برمبنای روش اجزاء محدود عمل می کنند، یکی از معتبرترین و قویترین نرم افزارهایی است که مهندسان و محققان ازآن به عنوان ابزاری سودمند در جهت رفع نیازهای خود بهره می گیرند،ABAQUS است.

در سالیان اخیر پیشرفت های قابل توجه در روش های عددی از یک سو و در دسترس بودن رایانه های قدرتمند از سوی دیگر موجب شده, استفاده از نرم افزار هایی که بر پایه ی روش های عددی مختلف امکان مدل سازی و تحلیل مسائل مهندسی را فراهم می نمایند به طور چشم گیری افزایش یابد. شکی نیست که تسلط بر چنین نرم افزار هایی توانایی مهندسین را برای انجام تحلیل های پیچیده به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. .

از مزایای این نرم افزار نسبت به دیگر نرم افزارهای موجود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– توان بالای تحلیل مسائل غیر خطی نظیر رفتارپلاستیک وتغییر شکلهای بزرگ

– تحلیل شکست قطعات ورشد ترک علاوه برجوانه زنی که بدین ترتیب می توان رشد دینامیکی ترک را درمواد ایزوتروپ ومواد مرکب پیش بینی نمود.

– دارا بودن قابلیت های ویژه در حوزه مسائل مربوط به مواد کامپوزیت

– توانایی حل مسائل گوناگون به دو روش ضمنی و صریح

– وجود زیر برنامه های مختلف در این نرم افزار و دسترسی آسان به آنها که بدین ترتیب می توان از تئوری های به کار رفته در حل هر مساله آگاهی یافت.

به طوری که سهولت دستیابی و فهم نحوه عملکرد زیر برنامه های این نرم افزار موجب گشته تا مجامع دانشگاهی بین المللی ازآن بیش از نرم افزارهای دیگر در مقاله های علمی منتشر شده استفاده کنند. این بدین معنا است که کاربر می تواند تمام زیر برنامه های مرتبط با موضوع کارخود را درمحیط نرم افزار تغییر داده ودرحقیقت ازآنبه نفع خود استفاده کند. .

 /> <a href=دانلود مقاله راهنمای نرم افزار جامع آباکوس

 /> <strong>رمز فایل فشرده:</strong> <a style=www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)  /> <a style=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.  /> <strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong> 23.547 KB</span>

<span style=. ——————————————————————————— پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت اقلیم در معماری

دانلود پاورپوینت تزئینات در معماری

دانلود پاورپوینت معماری اهرام ثلاثه مصر

دانلود پاورپوینت محوطه سازی

دانلود پاورپوینت تناسبات در معماری

——————————————————————————— .  width= فروشگاه فایل.