دانلود pdf آشنایی با کلید واژه های نظام مهندسی - سازه برتر



دانلود مقاله آشنایی با کلید واژه های نظام مهندسی,مقاله آشنایی با کلید واژه های نظام مهندسی,آشنایی با کلید واژه های نظام مهندسی,

دانلود pdf آشنایی با کلید واژه های نظام مهندسی

در این مطلب از سازه برتر فایل pdf کلید واژه های نظام مهندسی را برای دانلود قرار داده ایم.

 

1- کلید واژه های نظام مهندسی چیست و در آزمون چه کمکی به ما می کند؟

توجه به اینکه آزمون نظام مهندسی کتاب باز می باشد مهمترین عامل در موفقیت در آزمون زمان پاسخگویی به سوالات می باشد .کلید واژه ها پل ارتباطی بین سوالات و جواب آن در منابع آزمون می باشد به صورتی که شما کلمه کلیدی سوال را در فهرست کلید واژه ها پیدا کرده و جلوی آن کلمه آدرس محل تکرار این کلمه در منابع آزمون به شما داده شده است و می توانید با سرعت زیادی به آن شماره صفحه در مقررات ملی مراجعه کرده و پاسخ را بیابید.

 

صفحات پیشنهادی:

تبلیغات پیمانکاری ساختمان

تولید محتوای سایت معماری

طراحی سایت شرکت معماری

 

2-  کلید واژه ها برای چه رشته هایی کاربرد دارد؟

اکنون این کلید واژه ها برای تمام رشته – آزمونها تهیه شده است و برای تمام رشته ها به صورت جداگانه قابل تهیه می باشد. برای برخی از رشته ها مثل عمران و معماری که 3 آزمون جداگانه دارند نیز به صورت جداگانه برای هر آزمون کلید واژه تهیه شده است.

.

3- کلید واژه ها شامل چه مباحثی می باشد و آیا با منابع آزمون هماهنگی دارد؟

این مجموعه ها به طور کلی از منابع 22 گانه مقررات ملی و همچنین قانون نظام مهندسی و راهنمای جوش و راهنمای قالب بندی استخراج شده است و با منابع آزمون کاملا هماهنگ است و از ویرایش های مشخص شده در سایت ثبت نام آزمون استفاده شده است که برای هر رشته آزمون به صورت جداگانه و با توجه به تعداد منابعی که در آزمون آن رشته معرفی شده است آماده گردیده است.

 

عنوان: آشنایی با کلید واژه های نظام مهندسی

حجم فایل در حالت فشرده: 1.41 KB

رمز فایل فشرده: www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)

دانلود با لینک مستقیم



  1. علیرضا بارانی

    درسته