تله کابين شيرکوه به درفک - سازه برتر



 

تله کابين شيرکوه به درفک

 

 با احداث اين تله کابين، هم مسير دسترسي به پروژه از فاصله 12 کيلومتري آن فراهم مي شود و هم به دليل دارا بودن طولاني ترين لاين دسترسي در بين ساير تله کابين هاي موجود در ايران، داراي مزيت ويژه براي جذب توريست است.

 

از ديگر نکات حائز اهميت در تله کابين شيرکوه ـ درفک، چشم انداز منحصر به فرد آن مي باشد. به طوريکه مسافران در تمام طول راه شاهد مناظر بکر طبيعي و جلوه هاي هاص طبيعت شمال از جنگل هاي انبوه گرفته تا مراتع حاصلخيز و مراتع حاصلخيز و مراتع کوهستاني نيمه متراکم، هستند و مقصد اين سفر دلنشين قله هاي مرتفع کوه پر ابهت درفک خواهد بود.

 

در حقيقت در طي اين مسير، چشم اندازي زيبا در افق ديد مخاطب قرار گرفته و تله کابين شيرکوه ـ درفک او را از ارتفاعات کم و زمين هاي کم شيب و مناطق روستايي پوشيده از گياه، به دل صخره هاي بلند درفک سوق داده و در پايان راه مسافران مشتاق، شاهد بهشت کوچک و زيبايي در دل کوهستان خواهند بود.

 

لذا جذابيت استفاده از تله کابين به قدري است که اين پروژه يکي از اصلي ترين نقاط طرح به شمار مي آيد. از زير پروژه هاي اين پروژه مي توان به ايستگاههاي مبدأ (شيرکوه)، ايستگاه ثانويه (ايستگاه گردشگري روستاي لارنه) و ايستگاه مقصد (درفک) اشاره نمود. اين تله کابين با همکاري شرکت Doppelmayr اتريش در حال ساخت مي باشد.

 

حجم: 1.77 MB

فرمت: word

رمز: www.saze20.ir

دانلود