طرح تفصیلی تله کابین رامسر - سازه برتر



 

تله کابین رامسر

 

در خطه ی سرسبز شمال ایران، هم جواری دریا با کوه های سبز و جنگلی زیبایی چشم نوازی را به وجود آورده است. سالانه میلیون ها گردشگر از این نواحی بازدید می کنند و همین امر، نه تنها بهانه که یکی از ملزومات توسعه ی فضاهای گردشگری مناسب است. پس از تله کابین نمک آبرود چالوس  ( که اکنون با دو خط به فعالیت مشغول است ) و تله کابین لاهیجان، تله کابین رامسر سومین مجموعه ی تله کابین در شمال کشور محسوب می شود که به همت و با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شده است.  

 

تله کابین رامسر در سال 1388 شروع به کار نمود. طول مسیر آن حدود 1850 متر است و از سمت دریا ( شمال جاده ی ساحلی ) شروع می شود، از عرض جاده ساحلی عبور می کند و پس از طی چند صد متر که از روی محوطه ی جنوبی تله کابین و مزارع و باغ های مرکبات رد می شود، ارتفاع می گیرد و تا حدود 500 متر بالا می رود.

 

تنوع مسیری که این تله کابین طی می کند و زیبایی های منطقه در نوع خود منحصر به فرد است. از اقدامات جالبی که سازندگان تله کابین انجام داده اند، یکی ساخت محوطه ی وسیعی تحت عنوان بام رامسر ( در سقف ایستگاه بالایی تله کابین ) است که چشم انداز فوق العاده زیبایی را به دور از هر گونه خطر سقوط فراهم ساخته است.

   

حجم: 5.5 MB

فرمت: word

رمز: www.saze20.ir

دانلود