سازه مارپیچی Vessel ، فضای عمومی برجسته‌ منهتن نیویورک - سازه برتر



 سازه مارپیچی,فضای عمومی,سازه,

سازه مارپیچی Vessel ، فضای عمومی برجسته‌ منهتن نیویورک

امروز، شرکتهای مرتبط و گروه املاک  آکسفورد اعلام کرد که مکان عمومی جدیدی  توسط Thomas   heatherwick  از استودیو Heatherwick  طراحی شده که در منهتن در سال 2018 بازگشایی خواهد شد.

.

سازه مارپیچی,فضای عمومی,سازه,

.

این ساختمان  که وسل نام گرفته است توسط یک رویه فولادی به رنگ مسی جلا می‌خورد و فضایی را در اختیار  مردم  قرار می‌دهد که آن‌ها را قادر می‌سازد تا چشم‌انداز شهر نیویورک را از بالا مشاهده کنند.

.

سازه مارپیچی,فضای عمومی,سازه,

.

این ساختمان 150 پایی دارای پل‌های پلکان‌ی مارپیچ متصل به هم به تعداد  154 و 2400 پله و 80 پاگرد می‌باشد و تمام این جزییات با هم مسیری به طول چندین مایل را می‌آفریند. این ساختمان شالوده‌ای به قطر 50 پا دارد که تا ارتفاع 150 پا پیچ و تاب می‌خورد و به بالا می‌رود.

این ساختمان اخیرا در حال پیش ساخته شدن در ایتالیا است.

.

سازه مارپیچی,فضای عمومی,سازه,

.

منبع : contemporist.com ترجمه : تیم ترجمه سازه برتر .

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی مدرن در تری دی مکس به زبان فارسی

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی کلاسیک در تری دی مکس به زبان فارسی

. ————————————————————————

مجموعه تصاویر دکوراسیون داخلی | تصاویر معماری داخلی

دارای طرح هایی زیبا و کاربردی برای استفاده در دکوراسیون منزل و محل کار متناسب با نیاز خانواده های ایرانی ایده هایی جدید برای طراحان دکوراسیون داخلی طراحی و اجرای دکوراسیونی شیک و منحصر بفرد برای سلیقه های متفاوت گردآوری شده از بهترین و جدیدترین طراحی های روز دنیا بیش از ۷۷۰۰ تصویر از فضاهای داخلی حجم: ۱۰ گیگ ارائه شده در ۳ DVD برای دریافت آلبوم دکوراسیون داخلی اینجا کلیک کنید. ———————————————————————— .