آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ به زبان فارسی - سازه برتر



[caption id="attachment_11516" align="alignnone" width="500"]معماری , تریدی مکس , وی ری , تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , تری دی مکس در معماری , آموزش Vray , 3ds max , 3d max , آموزش 3dsmax , آموزش 3ds max آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ به زبان فارسی[/caption]

در این بخش از سازه برتر با یک آموزش فوق العاده کاربردی و حرفه ای از فتوشاپ در معماری به زبان شیرین فارسی همراه شما هستیم.

در این آموزش نحوه افزودن پرسوناژ انسان به رندر نهایی به صورت مطابق و هماهنگ ، بوسیله تری دی مکس و پست پروداکشن فتوشاپ را خواهیم آموخت.

اضافه کردن پرسوناژ به رندر در نگاه اول کار آسانی می باشد اما هماهنگ کردن و تطبیق دادن تصویر پرسوناژ با صحنه رندر شده از نظر مقیاس و اندازه ، تیرگی و روشنایی ، نور و سایه و ... احتیاج به دانش فنی در زمینه پست پروداکشن دارد که در این آموزش ویدئویی بصورت کامل با این اصول آشنا خواهیم شد.

یادگیری با این اصول نیز چندان پیچیده نیست اما انجام آن تاثیر بسیار زیادی در کیفیت و رئال تر شدن نتیجه نهایی خواهد داشت.

برای دانلود آموزش در ادامه همراه باشید.

. آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ به زبان فارسی . . عنوان : آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ به زبان فارسی زبان : فارسی مدرس : آقای سید عارف رضوی نرم افزارها : ۳dsmax 2016 _ Photoshop CC 2016 کیفیت : ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰ (فول اچ دی) مدت زمان : 21 دقیقه و 58 ثانیه سطح آموزش : پیشرفته حجم فایل در حالت فشرده : 80 MB پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)   Download  

****

بسته جامع آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ به زبان فارسی

****

پکیج آموزش تخصصی پست پروداکشن معماری در فتوشاپ

****

_______________________________________________________________________________ مشاهده آنلاین : توجه کنید که کیفیت این آموزش در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید آموزش را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق آنرا دانلود نمایید.