برنده رقابت هتل‌های مجلل l’acra international - سازه برتر



معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری

l’acra international به طرح bleisure از claudio beltrame جایزه‌ای را به عنوان برنده رقابت هتل‌های مجلل اهدا کرده است. این پروژه نوعی ساختمان مرتفع با طراحی معاصر را پیشنهاد می‌دهد که در زمینه شهری واقع شده است. این ساختمان از چندین لایه تشکیل شده است که هر یک از این لایه ها در راستای ایفای نقشی متفاوت طراحی شده است و تمامی این نقش‌ها خدماتی برای رفاه حال مهمانان می‌باشند.

. [caption id="attachment_11491" align="alignnone" width="500"]معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری ورودی هال[/caption] .

ویژگی عمده ساختمان نمای شکسته و دندانه دار آن است که ساختار اصلی را در بر می‌گیرد. این الگو برای طراحی فضاهای داخلی نیز به کار گرفته شده است و در این فضاها از سطوح کریون ساده در ورودی و کافی شاپ و حتی طراحی‌ های داخل اتاق خواب نیز استفاده شده است. این رقابت‌ها که توسط l’acra  international راه‌اندازی شده است دستورالعمل‌هایی را لحاظ می‌کند که از شرکت‌کنندگان تقاضا می‌کند از محصولات اسپانسر مانند کریون های axor و porcelanosa استفاده کنند. تیم کلودیا بلتریم با معرفی طراحی پویایی که همه مواد و مصالح را به شکلی انحنادار و پرمعنی به کار گرفته بود این مهم را برآرورده ساختند.

. [caption id="attachment_11492" align="alignnone" width="500"]معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری تختخواب از سطحی از جنس کریون ساخته شده است[/caption] . [caption id="attachment_11493" align="alignnone" width="500"]معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری فضای رستوران که می‌شود تمام شهر را از آن مشاهده کرد[/caption] . [caption id="attachment_11494" align="alignnone" width="500"]معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری جزئیات نما[/caption] . [caption id="attachment_11495" align="alignnone" width="500"]معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری پلان طبقه همکف[/caption] . [caption id="attachment_11496" align="alignnone" width="500"]معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری پلان طبقه اول[/caption] . claudio-beltrame-bleisure-hotel (8) . [caption id="attachment_11498" align="alignnone" width="500"]معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری نمای روبروی اتاق خواب[/caption] . . منبع : designboom ترجمه : تحریریه سازه برتر .

*****

ورکشاپ آموزش طراحی نمای مدرن در تری دی مکس به زبان فارسی

*****