طراحی دستی پوشش کف و رویه مبل - سازه برتر



bandas-interior-furniture-1

Patricia Urquiola سبکی مبتکرانه و اصیل دارد که در مجموعه جدید Bandas طراحی شده توسط Gandia Blasco به چشم می‌خورد. پوشش کف، مبل پاف ، مبل لانژ و کوسن که کار دست صنعتگران هندی بوده و توسط آن‌ها بافته شده و الیافی با اشکال هندسی با بافتی ضخیم برای آراستن آن‌ها به کار رفته است.

. bandas-interior-furniture-5 . مجموعه جدید Banda ، نتیجه جستجو برای اقلامی از مبلمان منزل با طراحی بی‌نظیر می‌باشد که از طراحی نابغه‌ای چون Patricia Urquiola الهام گرفته شده است و با دست صنعتگران مرد و زن هندی به منصه ظهور رسیده است. . bandas-interior-furniture-6 .

در روستایی کوچک و دور افتاده در هند که مشخصه اصلی‌ اش مغازه‌هایی رها شده و نرخ بالای بیکاری است این پروژه که بر اساس صنعتگری بنا نهاده شده بود توانست روح تازه‌ای را در اهالی آن بدمد. راه‌حل بهینه با بکارگیری مفهوم ساختن چیزی ورای تولید فرش به دست آمد که بر امکانات و شرایط اهالی این شهر منطبق بود : نوارهای قلاب بافی شده الیاف به عرض 60 سانتی‌متر با Velcro که به کناره‌های فرش‌ها و سایر طراحی‌ها افزوده شد نوعی تنوع و تضاد را به آن‌ها بخشید. ما همواره به دنبال راه‌هایی هستیم که به ما این اجازه را بدهد تا محصولاتمان را ارتقا داده تا به طراحان مان بهترین امکانات قابل انطباق با خلاقیت‌ شان را بدهیم و به صنعتگران و هنرمندان‌ مان اجازه دهیم تا از طریق محصول به منصه ظهور برسند و اصالت کار آن‌ها نابود نشود.

. bandas-interior-furniture-7 .

فرشی چند منظوره برای فضای داخلی

این فرش‌ها برای پوشش کف یا پاف مبل‌ها، صندلی‌ها، لانژها و کوسن‌ها مناسب بوده و طراحی آن با به کارگیری نوارهای جانبی Velcro که اتصال قطعات به یکدیگر و یا تغییر آن‌ها را سهولت داده به آسانی برای به روز کردن دکور فضای داخلی طبق نیاز به کار می‌رود. این مجموعه شامل رشته‌ای از چیدمان‌ های مجاورتی بوده که از لحاظ کاربردی آسان هست و نمایش‌ دهنده نوارهای قابل تعویض که ایده‌ای خلاقانه می‌باشد هست.

. bandas-interior-furniture-8 . bandas-interior-furniture-2 .

در طراحی هر فرشی که ساخته شده است سبک خلاقانه و اصیل Urquiola مشهود است، بافت ضخیم و هندسی کار دست بی گمان فقط به او اختصاص دارد. رنگ‌های پس‌زمینه شامل خاکستری روشن، کرمی، صورتی و سیاه هستند که با رنگ‌های درخشان قلاب‌بافی و دست‌دوزی‌ها مثل آبی، نارنجی و زرد و همچنین رنگ‌هایی با توناژ گرم مثل بژ و قهوه‌ای تیره تضادی هنرمندانه می‌آفریند. پر واضح است که برند Banda به عنوان فرش که یکی از اقلام به کار رفته در مبلمان و یا دکور می‌باشد نوعی طراحی انحصاری را به نمایش می‌گذارد که شاخصه آن اثر هنری و کار دست با کیفیت با مقیاسی نامحدود می‌باشد.

. bandas-interior-furniture-3 . . منبع : interiorzine.com ترجمه : تیم ترجمه سازه برتر