دوره آموزش کامل پلاگین VRay به زبان فارسی - سازه برتر



[caption id="attachment_10636" align="alignnone" width="500"]معماری , تریدی مکس , وی ری , تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , تری دی مکس در معماری , آموزش Vray , 3ds max , 3d max , آموزش 3dsmax , آموزش 3ds max دوره آموزش کامل پلاگین VRay به زبان فارسی[/caption]

پس از ارائه دوره آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ به زبان فارسی ، و با توجه به درخواست مکرر کاربران ، اینبار دوره آموزش کامل و حرفه ای پلاگین VRay به زبان فارسی را برای ارائه آماده نموده ایم.

این دوره آموزشی که در قالب محصول در فروشگاه سازه برتر عرضه شده کاملا به زبان فارسی و توسط دوست و همکار عزیز مهندس عارف رضوی ساخته شده و در آن بصورت کامل و حرفه ای از سطح مقدماتی تا پیشرفته به آموزش پلاگین محبوب VRay پرداخته شده است.

در این دوره آموزشی تمامی بخش های پلاگین ویری شامل : متریال سازی ، نورپردازی ، دوربین VRay , تنظیمات رندر و دیگر ابزارهای پلاگین VRay بصورت مفصل و کامل آموزش داده شده است.

قابل ذکر است که این دوره با آخرین نسخه های پلاگین ویری یعنی VRay 3.2 و VRay 3.3 و بر روی تری دی مکس نسخه ۲۰۱۶ تدریس شده است.

17 ساعت آموزش کاملا فارسی از سطح مقدماتی تا پیشرفته ، یکبار برای همیشه ، بصورت آکادمیک و اصولی ، ما را بر پلاگین قدرتمند VRay مسلط خواهد ساخت و پس از آن قادر خواهیم بود رندرهای خروجی با کیفیت کاملا رئال و باور نکردنی داشته باشیم.

همچنین هدیه این دوره آموزشی نیز دو عدد از ورکشاپ های تری دی مکس به زبان فارسی به انتخاب خریدار می باشد.

برای مشاهده سرفصل های این دوره آموزشی و دانلود قسمت هایی از آن بصورت رایگان در ادامه همراه ما باشید.

.

*****

برای خرید دوره آموزش کامل و حرفه ای پلاگین VRay به زبان فارسی کلیک کنید

*****

.

سرفصل های دوره آموزش کامل و حرفه ای پلاگین VRay به زبان فارسی :

_ آموزش نصب VRay 3.3 و VRay 3.2

_ بررسی اولیه و معرفی پلاگین VRay

_ V-Ray Object : آموزش ابزارهای اختصاصی پلاگین ویری نظیر VRay Fur _ VRay Proxy و …

_ V-Ray Render Setup : آموزش کامل تب Common در تنظیمات رندر ویری ، مدیریت رندرها و سایز خروجی رندر

_ مبحث VRay RT : آشنایی با V-Ray Real Time ، مشاهده رندر لحظه ای

_ VRay Light : آموزش کامل انواع نورهای Vray ، تشریح عملکرد و تنظیمات

_ VRay Sun : آموزش کامل خورشید ویری و نحوه نورپردازی

_ V-Ray Global illumination : یکی از ارکان اصلی نورپردازی.اینکه چطور به توزیع نور در فضا بپردازیم. در این فیلم بصورت جزء به جزء و تخصصی به معرفی دقیق هر ۴ انجین نوردهی یعنی Irradiance map, Photon Map, Brute Force, Light Cache پرداخته میشود و نکته مهم تر ، بررسی تخصصی در مورد ترکیب این آیتم ها بمنظور دستیابی به سرعت و  کیفیت بالاتر.

_ V-Ray Frame Buffer : آموزش کامل پنجره رندر اختصاصی پلاگین VRay ، این پنجره علاوه بر اینکه قابلیت مدیریت هم زمان رندر و رندر المنت ها را دارد، قابلیت انجام عملیات پست پروداکشن از قبیل Expouse, Color Correction, Curve … را تا حدی زیادی نیز دارد. حتی می توانیم جلوه های ویژه از قبیل Bloom و Glare را به رندر نسبت دهیم. قابلیت ذخیره رندرها جهت مقایسه وجود دارد. می توانیم رندر بگیریم و هر مرحله را با مراحل قبل مقایسه کنیم.

_ V-Ray Global Switch : از طریق این گزینه می توان بصورت سراسری بر روی تمام موضوعات صحنه مدیریت داشت ، بعنوان مثال خاموش کردن تمام نورها ، غیر فعال کردن تمام  Displacement ها ، اعمال یک متریال واحد به تمامی موضوعات که بیشترین کاربردش برای نور پردازی اصولی هست.

_ V-Ray image sampler : آموزش کامل تب image sampler (Antialiasing) ، مهمترین بخش تصویر سازی این قسمت هست. می توانیم تعادل بین کیفیت رندر و زمان رندر برقرار کنیم. متدهای معروف جهان معرفی خواهند شد و در پایان نحوه ترکیب متدها با یکدیگر. بطوریکه بدون داشتن نویز، سرعت رندر ۲ تا ۴ برابر شود.

_ V-Ray Environment : مدیریت محیطی یکی از ارکان اصلی وی ری به شمار می آید. هر بک گراند ۴ وظیفه دارد: بک گراند، نور محیط، رفلکت محیط ، رفرکت محیط . در این درس یاد میگیریم چطور بتوانیم بین این حالت ها توازن برقرار کنیم. علاوه بر این تکنیک بسیار زیبای FOG  (مه و غبار ) در این درس بررسی خواهد شد.

.

*****

برای خرید دوره آموزش کامل و حرفه ای پلاگین VRay به زبان فارسی کلیک کنید

*****

.

_ V-Ray Color Mapping : بخش مدیریت رنگ. مطمئنا برای شما پیش آمده وقتی به فضا نور می دهید؛ زیاد از حد روشن میشود (Over bright). در این بخش یاد میگیریم چطور بدون کاهش شدت نور این مشکل را برطرف کنیم. علاوه بر این با متد Gamma 2.2 آشنا میشویم.

_ V-Ray Camera : دوربین حرفه ای VRay ! در یک فیلم ۱۰۰ دقیقه ای کاملا عکاس خواهیم شد. آشنایی کامل با مبانی عکاسی مثل نور سنجی، مدیریت عمق میدان ، سرعت شاتر و … . بعد از پایان این فیلم شما با یک دوربین حرفه ای طرف خواهید بود. با تنظیمات Manual (دستی) نور سنجی و عکاسی کنید! تسلط به دوربین وی ری و آموزش تمامی پارامترها.

_ V-Ray Material slot : آموزش کامل پنجره Material Editor ، تشریح تمامی گزینه ها و عملکرد آنها

_ V-Ray Material Shader : آموزش کامل و حرفه ای متریال سازی. مهمترین بخش در دنیای سه بعدی شبیه سازی متریال هاست. در این فیلم با VrayMtl از صفر تا صد آشنا خواهیم شد. رنگ، رفلکت، رفرکت ، شیشه، برجستگی و …

_ V-Ray Maps : آشنایی و آموزش کامل Map های ۳ds max  و  VRay

_ V-Ray image base Light : آموزش زیبا ترین و حرفه ای ترین متدهای نورپردازی. نورپردازی ترکیبی با مپ HDRI . شبیه سازی اتمسفرهای ابری ، بارانی ، غروب ، صبحدم ، شب  و … بصورت حرفه ای.

_ V-Ray Material matte paint : آموزش تلفیق مدل سه بعدی با محیط دو بعدی.

_ V-Ray Project : آموزش آماده سازی اولیه یک پروژه بصورت مختثر و مفید

_ V-Ray User path : تعیین کردن مسیر تکسچرهای وارد شده به نرم افزار و همچنین پروکسی ها به فایل مورد نظر

_ V-Ray Displacement : آموزش کامل مدیفایر VRayDisplacementMod . آموزش ساخت برجستگی و فرو رفتگی بر روی موضوعات،آموزش شبیه سازی چمن سه بعدی ، سطح آب و …

_ Human Archviz : آموزش روش های افزودن پرسوناژ به پروژه در مکس و فتوشاپ

_ Max Reset : آموزش رفع ارور های تری دی مکس ، کرش ها و هنگ کردن ۳dsmax

_ Render Elements : آموزش کامل پنجره Render Elements در تنظیمات رندر VRay ؛ تشریح تمامی رندر المنت ها، آموزش تنظیمات و کاربرد آنها در پست پروداکشن

_ Vray Render Setting : آموزش حرفه ای تنظیمات رندر نهایی VRay

.

*****

برای خرید دوره آموزش کامل و حرفه ای پلاگین VRay به زبان فارسی کلیک کنید

*****

   

هدیه این مجموعه : دو عدد ورکشاپ به زبان فارسی به انتخاب شما !

.

.

دانلود چند قسمت از آموزش های این دوره بصورت رایگان :

.

.

آموزش کامل رندر المنت های VRay در پست پروداکشن به فارسی :

. آموزش مدیفایر VRay Fur در تری دی مکس به زبان فارسی :

.

آموزش کامل Environment در تری دی مکس و VRay :

 :. آموزش نورپردازی خارجی در ۳DsMax به زبان فارسی :

.

آموزش کامل Displacement در تری دی مکس و Vray به فارسی :

.