مبلمان مدرن 2016 مخصوص فضای باز - سازه برتر



معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری

تابستان نزديك است؛ شايد خيلي از ما خواهان اين باشيم كه وقتمان را بيرون از فضاي بسته خانه و در بالكن ، حياط ، باغ يا نزديك استخر بگذرانيم و از نور آفتاب لذت ببريم. مبلمان های فضای باز جديد در کنار آسایش و راحتی امكان لذت بردن از اين ماههاي گرم را نيز فراهم مي سازد. برخي از مجموعه هاي جديد مبلمان باغی طراحی کمپانی Moroso را برای تابستان امسال به شما معرفي مي كنيم. طراحان اين مجموعه با ابتكار و خلاقيت بالايي كه دارند شما را هيجان زده خواهند كرد.

. معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری .

تريكلينيوم ( Triclinium ) مبلمان مشهوري است كه در زمان رم باستان، روي آنها از مهمانان پذيرايي می شده، مي خوردند، مي آشاميدند و بر آنها تكيه زده و بحث مي كردند. در واقع جايگاهي براي سياست مداران و خوش گذراني بوده است. مبلمان تريكلينيوم جديد با طراحي جديد براي زندگي روزمره ما فراهم شده است. كاناپه در مركز خانه قرار می گیرد، و می توانیم روي آن مطالعه كنيم، چرت بزنیم، كار كنيم، و تلويزيون ببينيم.

. معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری .

کاناپه تريكلينيوم شكلي نوين از كوسن و پارچه هاي مبلي است كه مكاني راحت را براي شما به همراه خانواده يا دوستان مهيا مي كند. ميزهاي كناري آن براي گذاشتن ظرف غذا و لپ تاپ مناسب است. علاوه بر اين اگر دوستانتان بخواهند شب را پيش شما باشند همچون مبل تختخواب شو مي توانيد از آن استفاده كنيد. مواد استفاده شده در بافت طناب به گونه اي است كه امكان استفاده از آن را به شکل تخت در فضاي باز فراهم كرده است. زيرانداز آن هم با تكنيكي طنابی مشابه درست شده و جاي نشستن را بزرگتر مي كند.

. معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری . معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری .

منشاء صندلی Imba از ترکیب جالب دو حلقه درهم تنیده سست می باشد. الگوی هندسی قسمت داخلی آن امکان نشستن راحت و استراحت کمر و پشت را فراهم می کند. قوس خارجی آن که با ظرافت به دور آن بافته شده است، قالب فضایی را برای بافت نسبتاً باز آن ایجاد کرده که فضایی آزاد ولی در عین حال صمیمانه را خلق کرده است . طراحی آن توسط Federica Capitani  انجام شده و در داکار آفریقا تولید شده است. Imba تلاشی برای تبدیل هنرهای دستی به مجموعه ای است که برای شما اوقاتی آرام و راحت را در حین گپ و گفت با دوستانتان فراهم می سازد.

. معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری . معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری .

همچنین صندلی Husk توسط Marc Thorpe و با الهام از پوسته بیرونی ذرت طراحی شده است. زمین های ذرت نشانه ای بارز از چشم انداز شمال ایتالیا به خصوص شهر اودین می باشند. ذرت به عنوان منبع غذایی در تمام کشورها و در شکلهای متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد. اما برای Thrope فرصتی بود تا با نگاهی معمارگونه و الهام گرفتن ازساختار آن ،وسیله ای جهانی و مقبول عموم برای استفاده روزانه تولید کند. طراحی Husk برای مجموعه خانگی Moroso توانست همچون دیگر مجموعه مبلمان فضای باز M’Afrique تولید شده در داکار سنگال بین تمام مردم دنیا مورد توجه واقع شود.

. معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری . .

Tord Boontje طراح صندلی اینگونه می گوید : ایده ساخت صندلی O شکل سنگال از رویایی که Evie  دخترم برای روز تولدم در ذهنش می پرورید می آید. از الگوی آن خوشم آمد و با وسایل راحتی قابل ساخت بود. امکاناتی را که در سنگال داشتیم به خاطرم آورد : بافتن به کمک دست در یک دار ساده. با این تصور که دایره اصلی می تواند یک تکیه گاه بزرگ باشد و زمانیکه به آن تکیه می زنی مثل یک هاله شما را در بر بگیرد

. معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری . معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری . . منبع : interiorzine ترجمه : تیم ترجمه سازه برتر