آموزش ساخت قالیچه در تری دی مکس با VRay Displacement - سازه برتر



معماری , تریدی مکس , وی ری , تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , تری دی مکس در معماری , آموزش Vray , 3ds max , 3d max , آموزش 3dsmax , آموزش 3ds max

در این بخش از سازه برتر با یک آموزش از تری دی مکس در معماری همراه شما هستیم.

این آموزش در واقع آخرین تکنیک شبیه سازی قالیچه ، موکت و ... در تری دی مکس است که در آن از مدیفایر VRayDisplacementMod استفاده می شود.

مدیفایر VRayDisplacementMod که همزمان با نصب پلاگین VRay در لیست مدیفایرها ظاهر می گردد مخصوص برجسته سازی و یا فرو رفتگی سطوح بر اساس طرح و نقشی که به آن داده می شود است. در این آموزش با استفاده از این مدیفایر و همچنین استفاده از یک مپ Cellular بعنوان طرح مورد استفاده، یک فرش را بصورت واقع گرایانه شبیه سازی خواهیم کرد.

برای دانلود آموزش و مشاهده آنلاین در ادامه همراه ما باشید.

. . عنوان : آموزش ساخت قالیچه در تری دی مکس با VRay Displacement فرمت: MP4 زبان : انگلیسی کیفیت : FullHD 1920*1080 px زمان :  ۲۰ دقیقه و 15 ثانیه حجم فایل فشرده  : 87 MB پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   Download   . .

پکیج آموزش تخصصی پست پروداکشن معماری در فتوشاپ

آموزش حرفه ای طراحی داخلی در پروژه Living Room به زبان فارسی

. _________________________________________________________________ مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این آموزش در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید آموزش را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق آنرا دانلود نمایید.