آموزش ساخت قالیچه در تری دی مکس با پلاگین Forest Pack Pro - سازه برتر



[caption id="attachment_10341" align="aligncenter" width="500"]معماری , تریدی مکس , وی ری , تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , تری دی مکس در معماری , آموزش Vray , 3ds max , 3d max , آموزش 3dsmax , آموزش 3ds max آموزش ساخت قالیچه در تری دی مکس با پلاگین Forest Pack Pro[/caption]

در این بخش از سازه برتر با یک آموزش زیبا از تری دی مکس همراه شما هستیم.

در این آموزش نحوه شبیه سازی انواع قالی ، فرش و موکت در تری دی مکس با استفاده از پلاگین محبوب Forest Pack Pro را بصورت کامل فرا می گیریم.

پلاگین Forest Pack Pro یکی از پرکاربردترین پلاگین های طراحی معماری می باشد که کاربرد آن در انتشار و تکثیر موضوعات می باشد و اکثرا در ساخت پوشش گیاهی طراحی خارجی مورد استفاده قرار می گیرد ، حال آنکه در این آموزش در طول 25 دقیقه و 7 ثانیه یاد می گیریم که بسادگی با استفاده از این پلاگین انواع قالی و قالیچه را با مدل های و طرح های مختلف طراحی کنیم.

برای دانلود آموزش و مشاهده آنلاین آن در ادامه همراه ما باشید.

. . عنوان : آموزش ساخت قالیچه در تری دی مکس با پلاگین Forest Pack Pro فرمت: MP4 زبان : انگلیسی کیفیت : FullHD 1920*1080 زمان :  25 دقیقه و 7 ثانیه حجم فایل فشرده  : 84 MB پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   Download   . .

پکیج آموزش تخصصی پست پروداکشن معماری در فتوشاپ

آموزش فوق حرفه ای طراحی نمای مدرن در تری دی مکس به زبان فارسی

. _________________________________________________________________ مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این آموزش در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید آموزش را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق آنرا دانلود نمایید.