آموزش طراحی خارجی در تری دی مکس به زبان فارسی_3 - سازه برتر



[caption id="attachment_10114" align="alignnone" width="500"]تریدی مکس , وی ری , تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , تری دی مکس در معماری , آموزش Vray , 3ds max , 3d max , آموزش 3dsmax , آموزش 3ds max آموزش طراحی خارجی در تری دی مکس به زبان فارسی_3[/caption]

در این بخش از سازه برتر با آخرین قسمت آموزش طراحی خارجی در 3DsMax به زبان فارسی با شما هستیم.

این قسمت شامل 3 بخش می باشد که به ترتیب کار با پلاگین Forest Pack ، تنظیمات رندر نهایی Vray و در نهایت پروسه پست پروداکشن است.

ابتدا در طول مدت 22 دقیقه به ساخت پوشش گیاهی متنوع با پلاگین محبوب فارست می پردازیم و سپس وارد تنظیمات رندر VRay شده و به اعمال تنظیمات و پارامترها برای تهیه رندر نهایی می شویم؛ همچنین رندر المنت های کاربردی در پست پروداکشن را نیز انتخاب خواهیم کرد.

پس از تهیه رندر نهایی کار با تری دی مکس به پایان می رسد و نوبت به مبحث شیرین پست پروداکشن فتوشاپ می رسد. در طول 24 دقیقه بصورت حرفه ای به پست پروداکشن رندر پروژه می پردازیم و در نهایت به تصویر نهایی پیش رو خواهیم رسید.

با تشکر فراوان از دوست عزیز آقای محمد جواد کسایی برای ساخت این آموزش حرفه ای و انتشار رایگان آن.

برای دانلود آموزش و مشاهده آنلاین در ادامه همراه ما باشید.

. عنوان : آموزش طراحی خارجی در تری دی مکس به زبان فارسی_3 فرمت: MP4 زبان : فارسی مدرس : آقای محمد جواد کسایی نمونه کارهای آقای محمد جواد کسایی : ۱ _ ۲ _ ۳ _ ۴ _ ۵ _ ۶ _ ۷ زمان :  57 دقیقه و 23 ثانیه حجم فایل فشرده  : 189 MB پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   Download دانلود فایل های پروژه : Download . .

پکیج آموزش تخصصی پست پروداکشن معماری در فتوشاپ

آموزش فوق حرفه ای طراحی نمای مدرن در تری دی مکس به زبان فارسی

. _________________________________________________________________ مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این آموزش در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید آموزش را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق آنرا دانلود نمایید.

.

.



  1. sahar

    سلام لطفا فایل hdri این آموزش رو قرار بدین. ممنون

    1. علی غفوری تبار

      با سلام. متاسفانه فایل HDRI در فایل های پروژه موجود نیست اما جای نگرانی نیست. می توانید از هر فایل HDRI که دارید استفاده کنید،لزومی ندارد که حتما از همان فایل آموزش استفاده کنید.

  2. memar

    سلام من این فایل را دانلود کردم اما shorcut به حجم تقریبا 190 مگابایت است چگونه می توان از این فایل دانلود شده استفاده کنم دو تای دیگه یعنی شماره 1 و 2 rar بود و درست بود . با تشکر.

    1. علی غفوری تبار

      با سلام. تمامی فایل ها بصورت فشرده شده هستند و ابتدا باید Extract شوند. منظور شما را از " shorcut " متوجه نشدیم.

  3. sali

    سلام .خطای crc میده

    1. علی غفوری تبار

      با سلام. لینک دانلود تست شده و مشکلی ندارد

  4. محمد

    دستتون درد نکنه

    1. محمد غفوری تبار

      خواهش میکنم موفق باشید