آموزش طراحی خارجی در تری دی مکس به زبان فارسی_1 - سازه برتر



[caption id="attachment_10075" align="alignnone" width="500"]تریدی مکس , وی ری , تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , تری دی مکس در معماری , آموزش Vray , 3ds max , 3d max , آموزش 3dsmax , آموزش 3ds max آموزش طراحی خارجی در تری دی مکس به زبان فارسی_1[/caption]

در این بخش از سازه برتر با یک آموزش فوق العاده از تری دی مکس به زبان فارسی همراه شما هستیم.

این آموزش که توسط دوست عزیز آقای محمد جواد کسایی ساخته شده است در قالب 6 بخش و مدت زمان کل 2 ساعت و 37 دقیقه به طراحی خارجی یک ویلای زیبا در تری دی مکس و VRay خواهیم پرداخت و در نهایت به نتیجه ای که در تصویر مشاهده می کنید خواهیم رسید.

این آموزش یک پروژه کامل در سطح پیشرفته می باشد و در آن از نرم افزارهای 3DsMax ، Autocad و Photoshop و همچنین از پلاگین های VRay و Forest Pack Pro استفاده شده است.

در این مطلب، بخش 1 و 2 بهمراه فایل های پروژه آماده گردیده ، بخش 1 مربوط به معرفی پروژه و نرم افزارها و بخش 2 به نحوه ایمپورت فایل سه بعدی از اتوکد به تری دی مکس ، مدلسازی نرده ها و پنجره ها و همچنین مدلسازی محیط خارجی اختصاص دارد.

برای مشاهده آنلاین آموزش و دانلود در ادامه همراه باشید.

. عنوان : آموزش طراحی خارجی در تری دی مکس به زبان فارسی_1 فرمت: MP4 زبان : فارسی مدرس : آقای محمد جواد کسایی نمونه کارهای آقای محمد جواد کسایی : ۱ _ ۲ _ ۳ _ ۴ _ ۵ _ ۶ _ ۷ زمان : 33 دقیقه و 04 ثانیه حجم فایل فشرده  : 138 MB پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   Download دانلود فایل های پروژه : Download . .  

آموزش کامل و حرفه ای اتوکد ۲۰۱۶ سه بعدی به زبان فارسی

آموزش فوق حرفه ای طراحی نمای مدرن در تری دی مکس به زبان فارسی

. _________________________________________________________________ مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این آموزش در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید آموزش را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق آنرا دانلود نمایید.

.

.

.



  1. sali

    سلام. لینک دانلود مشکل داره فایلهای دانلود شده باز نمیشن

    1. علی غفوری تبار

      با سلام. لینک دانلود تست شده و مشکلی ندارد.ضمنا فایل های دانلودی فشرده هستند و ابتدا باید اکسترکت شوند.البته برای اکسترکت باید پسورد را وارد نمایید.