دانلود کتاب معماری روز دنیا به سبک ایرانی - سازه برتر



معماری روز دنیا به سبک ایرانی , دانلود معماری , معماری به سبک ایرانی

دانلود کتاب معماری روز دنیا به سبک ایرانی

کتاب معماری روز دنیا به سبک ایرانی تالیف آقای مهدی مژدهی بوده که در 160 صفحه تهیه شده و با فرمت pdf برای دانلود در سایت سازه برتر قرار داده شده است. کتاب معماری روز دنیا به سبک ایرانی از نظر صاحب نظران تلاش و کوششی در جهت تبیین مبانی و مفاهیمی است که جوابگوی نیازهای معماری روز دنیا است. به نظر نگارنده، شرط ارتقاء معماری ایران و ورود به حوزه فکری در حیطه فرهنگی کشور و نقش یافتن دوباره در سبک های معماری جهان در گرو توجه به زیر بناهای معماری تاریخی ایران و منابع الهام آن و همچنین استفاده از یافته های روز دنیاست.

جغرافیا ، تکنیک ، مصالح ، کارکرد ، استفاده ، عملکرد و ... همگی ابزار معماری هستند اما امروزه کار معماری فراتر از اینهاست و در واقع دیگر اثر شاخص معماری زمانی اتفاق می افتد که در آن خلاقیتی به کار رفته باشد که این خلاقیت توسط یک معمار درک و توسط سایر افراد لمس می شود.

معماری به مانند یک انسان که در دوره پارینه سنگی در نوزادی خود در داخل غارها سکونت می کرد ، در دوره کودکی همراه با مادها در کنار چغارزنبیل ، دوره نوجوانی همراه با ساسانیان برای جشن ها به تخت جمشید میرفته و دوره نوجوانی خود را با ساختار شکنی از پوسته خارج شدن گذراند و هم اکنون که از این دوره نیز عبور کرده است ، به پوشش ها و خصلت های متفاوتی احتیاج دارد و علاوه بر نیازهای ظاهری و استحکامی باید جوابگوی احساسات روانی نیز باشد.

.

عنوان: معماری روز دنیا به سبک ایرانی فرمت: pdf حجم در حالت فشرده: 17.3 MB

رمز فایل فشرده: www.saze20.ir معماری روز دنیا به سبک ایرانی , دانلود معماری , معماری به سبک ایرانی .


دانلود پلان بیمارستان دانلود پاورپوینت معماری صخره ای دانلود پاورپوینت تندیس گرایی در معماری دانلود پاورپوینت زندگی نامه نورمن فاستر دانلود پاورپوینت کانسپت ، استعاره


 width=